Έτσι, οι διαφημιστές του Wacoal\’s Mood Boost-Up Bra κατάφεραν να έχουν εκατομμύρια κλικς στη διαφήμιση του νέου σουτιέν της εταιρείας που ανέβηκε πριν από λίγες μέρες στο YouTube. Και πού οφείλεται αυτό; Στη μεγάλη έκπληξη – αποκάλυψη στο τέλος του διαφημιστικού σποτ, τότε που αποκαλύπτεται ότι το μοντέλο που διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά που αναφέρθηκαν παραπάνω είναι… άντρας!
Στην ιστοσελίδα της, η Wacoal παρουσιάζει (φαινομενικά) γυναίκες να φορούν τα σουτιέν της. Αλλά η ανατροπή που χρησιμοποιεί η εταιρεία στις διαφημίσεις της φαίνεται να έχει εφαρμοστεί παντού.
Ένας χρήστης του YouTube σχολίασε κάτω από το βίντεο: «Είναι hot, είτε είναι κορίτσι είτε είναι αγόρι».
protothema.gr