Όταν πρόκειται για διαφήμιση εσωρούχων, συνήθως το μόνο που χρειάζεται είναι ένα όμορφο και ναζιάρικο μοντέλο, ένα σέξι λίκνισμα , ίσως ένα στριπτίζ και ένα πιασάρικο τραγούδι. Υπάρχουν όμως και οι διαφημίσεις που εμπεριέχουν το στοιχείο της έκπληξης, που τους δίνει αυτό το κάτι διαφορετικό – και πολλές φορές αξέχαστο!

Έτσι, οι διαφημιστές του Wacoal\’s Mood Boost-Up Bra κατάφεραν να έχουν εκατομμύρια κλικς στη διαφήμιση του νέου σουτιέν της εταιρείας που ανέβηκε πριν από λίγες μέρες στο YouTube. Και πού οφείλεται αυτό; Στη μεγάλη έκπληξη – αποκάλυψη στο τέλος του διαφημιστικού σποτ, τότε που αποκαλύπτεται ότι το μοντέλο που διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά που αναφέρθηκαν παραπάνω είναι… άντρας!

Στην ιστοσελίδα της, η Wacoal παρουσιάζει (φαινομενικά) γυναίκες να φορούν τα σουτιέν της. Αλλά η ανατροπή που χρησιμοποιεί η εταιρεία στις διαφημίσεις της φαίνεται να έχει εφαρμοστεί παντού.

Ένας χρήστης του YouTube σχολίασε κάτω από το βίντεο: «Είναι hot, είτε είναι κορίτσι είτε είναι αγόρι».

protothema.gr

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook