Την προσοχή των καταναλωτών, εφιστά η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, για αγορά κατοικίδιων ζώων μέσω διαδικτύου.

Αφορμή στάθηκε η καταγγελία΄φιλόζωου Χανιώτη καταναλωτή, που με δάκρυα στα μάτια απευθύνθηκε στην ΄Ενωση και κατήγγειλε τα εξής σύμφωνα με την ένωση:

\”Ενημερώθηκα μέσω διαδικτύου (ίντερνετ), την πώληση κατοικίδιου ,σκύλου ράτσας(boxer), και έχοντας την επιθυμία να αποκτήσω ένα τέτοιο ζώο ,ήρθα σε τηλεφωνική επαφή με τον εκπρόσωπο της πώλησης και αφού ρώτησα για τα χαρακτηριστικά του ζώου, μα προ πάντων το θέμα υγείας του, συμφωνήσαμε το ποσό αγοράς, 300 ευρώ\”.

\”Τα χρήματα κατατέθηκαν σε Τραπεζικό λογαριασμό και το σκυλί μου παραδόθηκε, με σοβαρά προβλήματα υγείας, (όπως έδειξαν τα αποτελέσματα των εργαστηριακών εξετάσεων ) τα οποία προσπάθησα να λύσω αλλά \”μάταια\” το πρόβλημα υγείας του ζώου ήταν μη ανατρέψιμο και το ζώον κατέληξε\”

Συνεχίζοντας η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης την ανακοίνωση της αναφέρει:

Σε τηλεφωνική διαμαρτυρία του καταναλωτή-αγοραστή προς τον πωλητή , του είπε ακριβώς \”εγώ σου ζήτησα να αγοράσω έναν υγιή σκύλο και όχι ένα άρρωστο, θα στο γυρίσω πίσω με αντικατάσταση με υγιές ζώο, ή να μου επιστραφούν πίσω τα χρήματα μου.\”

Ο πωλητής του έκλεισε οργισμένος το τηλέφωνο λέγοντας του \”Ό,τι θέλεις κάνε\” και συνεχίζοντας την καταγγελία του ο αγοραστής αναφέρει \” καταγγέλλω αυτό το γεγονός, καθώς νοιώθω διπλά απογοητευμένος διότι αφενός παραπλανήθηκα από απατεώνες, αφετέρου ένοιωσα και εγώ και η γυναίκα μου θλίψη για το θάνατο του σκυλιού. Θέλω οι άνθρωποι αυτοί που εμπλέκονται να τιμωρηθούν και εγώ να δικαιωθώ ως η υπάρχουσα Νομοθεσία ορίζει και οικονομικά μα προπάντων ψυχολογικά. Δεν θέλω άλλοι καταναλωτές να την \”πάθουν\” παρομοίως…\”

Η ΄Ενωση, ήρθε σε επαφή (τηλεφωνικά) με τον πωλητή του σκύλου, ο οποίος αρνήθηκε την αγοραπωλησία , λέγοντας της ότι ,ο σκύλος δόθηκε \”δωρεάν\” στον Φιλόζωο.

Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, λαμβάνονοντας την καταγγελία , από τον καταναλωτή ,την προώθησε στην εποπτεύουσα σαυτήν Αρχή (Γενική Γραμματεία Καταναλωτή) για τα περαιτέρω.

Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, στηρίζει τον φιλόζωο καταναλωτή, ακόμα δε θα στηρίξει την προσπάθεια δικαίωσης του.

Τέλος, καλεί όλους τους καταναλωτές ,που επιθυμούν αγορές οικιακών ζώων μέσω διαδικτύου, να ενημερώνονται επαρκώς για μη τυχόν ομοίων περιπετειών.-

Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook