Στην εγκυμοσύνη ό,τι τρώτε και πίνετε επηρεάζει την υγεία του παιδιού σας και ίσως θα πρέπει να το ξανασκεφτείτε προτού καταναλώσετε τρόφιμα ακατάλληλα για την πιο σημαντική περίοδο της ζωής σας.

Τα δημητριακά ολικής άλεσης, το άπαχο κρέας, τα φρούτα και τα λαχανικά, τα όσπρια, και τα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γαλακτοκομικά προϊόντα πρέπει να αποτελούν τη βάση της διατροφής σας.

Σας παρουσιάζουμε όλα όσα πρέπει να αποφύγετε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης :

Ωμά τρόφιμα

Ωμά ή μαγειρεμένα ζωικά τρόφιμα όπως κρέατα, ωμά στρείδια, μύδια, σούσι, μη παστεριωμένα αυγά, μπορεί να περιέχουν μια σειρά από βακτήρια, ιούς και παράσιτα.

Για να μειώσετε τον κίνδυνο των τροφιμογενών νόσων, ελέγξτε το ψήσιμο του κρέατος, των πουλερικών και των ψαριών με ένα θερμόμετρο τροφίμων.

Τα μη παστεριωμένα γαλακτοκομικά προϊόντα μπορεί να προκαλέσουν λιστερίωση, και να αποβάλλουν ή να έχουν άλλα σοβαρά προβλήματα υγείας. Εκτός από τα χοτ ντογκ, τα ζαμπόν και άλλα επεξεργασμένα κρέατα και θαλασσινά μπορεί να περιέχουν λιστέρια.


enikos.gr