Την επόμενη φορά που θα αισθανθείτε γεμάτοι άγχος δοκιμάστε τις παρακάτω τροφές και ανακαλύψτε τις ευεργετικές τους ιδιότητες κατά του στρες.

- Πορτοκάλια: Περιέχουν βιταμίνη C, η οποία εκτός από το να θωρακίζει το ανοσοποιητικό μας, βοηθάει στη μείωση του στρες και επαναφέρει την πίεση του αίματος σε φυσιολογικά επίπεδα.

- Γλυκοπατάτες: Μειώνουν το στρες, αφού ικανοποιούν την ανάγκη μας για υδατάνθρακες και γλυκά όταν βρισκόμαστε σε κατάσταση άγχους. Είναι μια καλή πηγή υδατανθράκων, Καροτίνης-Β και φυτικών ινών.

- Σολομός: Η υψηλή περιεκτικότητά του σε ωμέγα-3 λιπαρά προστατεύει τον οργανισμό μας από καρδιακές παθήσεις και κρατάει τις ορμόνες του στρες και την αδρεναλίνη σε χαμηλά επίπεδα.

- Αποξηραμένα βερίκοκα: Είναι πλούσια σε μαγνήσιο, το οποίο θεωρείται μυοχαλαρωτικό.

Προσπαθήστε όμως να προσθέσετε και τη γυμναστική στο πρόγραμμά σας, αφού είναι το νούμερο ένα αγχολυτικό.

Πηγή: myworld.gr