Για να επιτυγχάνετε το επιθυμητό αποτέλεσμα με τη φροντίδα που προσφέρετε στον εαυτό σας και την ομορφιά σας, πρέπει να ξέρετε ένα μυστικό: κάθε φροντίδα πρέπει να γίνεται την κατάλληλη στιγμή.

Έχετε, λοιπόν, υπόψη σας τα παρακάτω:


Γυμναστική το πρωί

Η καλύτερη ώρα για γυμναστική είναι το πρωί, γιατί η καλή φυσική κατάσταση πρέπει να ξεκινάει από την αρχή της ημέρας, καθώς βελτιώνει τη λειτουργία του καρδιαγγειακού συστήματος και ελευθερώνει τις ενδορφίνες, τις ορμόνες της ευεξίας, που έχετε ανάγκη όλη την ημέρα.

Επίσης, η πρωινή άσκηση «φορτώνει» τις μπαταρίες σας για όλη την ημέρα και αποδεικνύεται σημαντική για τους αμυντικούς ανοσοποιητικούς μηχανισμούς.


Ζεστό μπάνιο πριν από τον ύπνο

Ως γνωστό, ένα ζεστό μπάνιο το βράδυ είναι ό,τι καλύτερο για να διώχνει την ένταση που έχετε αποκτήσει στη διάρκεια της ημέρας.

Για να είναι πλήρης η χαλάρωση, δεν έχετε παρά να προσθέσετε στην μπανιέρα σας μερικές σταγόνες αιθέριο έλαιο λεβάντας ή χαμομηλιού.

Για να «δρα» το μπάνιο σας σαν υπνωτικό, η θερμοκρασία του νερού δεν πρέπει να ξεπερνάει τους 38-39 βαθμούς. Δηλαδή, να μην ξεπερνάει τη θερμοκρασία του σώματος παρά μερικά δέκατα.


Κρύο ντους για ζωντάνια

Αποκτήστε τη συνήθεια έπειτα από ένα χλιαρό μπάνιο να ρίχνετε στο σώμα σας κρύο νερό, από πάνω προς τα κάτω, και μετά από τους αστραγάλους ως τη μέση και από τα χέρια ως την καρδιά.

Είναι η ιδανικότερη κίνηση μέσω της οποίας ενεργοποιείται η κυκλοφορία του αίματος και αποφεύγεται η κυτταρίτιδα.

Φροντίδα προσώπου σύμφωνα με τον έμμηνο κύκλο

Επειδή το δέρμα τις ημέρες πριν και μετά την περίοδο είναι πιο ευαίσθητο, φυσικό είναι να ερεθίζεται ευκολότερα. Γι’ αυτό, καλό είναι να κλείνετε ραντεβού με την αισθητικό σας μία εβδομάδα μετά το τέλος του έμμηνου κύκλου σας.


Αποτρίχωση με κερί το πρωί

Επειδή το απόγευμα είμαστε πιο ευαίσθητες στον πόνο, γι’ αυτό είναι προτιμότερο να προγραμματίζετε την αποτρίχωση με κερί τις πρωινές ώρες.

belife.gr