Αν το τσιμπολόγημα σου φαίνεται αθώο, βλέπε ένα μπισκότο με τον καφέ, πατατάκια με το ποτό, λίγο παραπάνω τυρί γιατί σου ήρθε μια λιγούρα, ήρθε η ώρα να ανασυνταχθείς και να βάλεις ένα πλάνο στην καθημερινή σου διατροφή.

Ξεκίνα να ελέγχεις τις ετικέτες στα τρόφιμα, να προσπαθείς να τρως περισσότερες ακατέργαστες τροφές και να κάνεις πιο έξυπνες επιλογές.

Το πιο σημαντικό; Να τρως μικρά γεύματα πιο τακτικά μέσα στην ημέρα, ώστε να μην εξαντλείς τον οργανισμό σου, καταλήγοντας στο τέλος να τρως περισσότερο!

Πρωινό

Αν συμπεριλάβεις άπαχη πρωτεΐνη στο πρωινό σου, ξεκινάς την ημέρα σου γεμάτη ενέργεια και δεν θα πεινάς για μερικές ώρες.

Δεκατιανό

Αν χρειάζεσαι λίγη ενέργεια μετά τη γυμναστική ή ενώ βρίσκεσαι στη δουλειά, ένα σνακ με λαχανικά και πρωτεΐνη, όπως σέλερι με τυρί κρέμα, είναι ό,τι χρειάζεσαι.

Μεσημεριανό

Τα λαχανικά δεν είναι ποτέ αρκετά! Ανακάτεψε σπανάκι με άλλα πράσινα φυλλώδη λαχανικά και συνδύασέ τα με μία μικρή μπριζόλα, γκοργκοντζόλα κι αποξηραμένα cranberries ή με χοιρινό, κατσικίσιο τυρί και παντζάρια.

Σνακ

Διώξε την απογευματινή λιγούρα με ένα σνακ που μπορείς να μοιραστείς με τα παιδιά σου: φέτες μήλου με φυστικοβούτυρο ή ένα χυμό από κόκκινα φρούτα.

Βραδινό

Φτιάξε ένα ωραίο δείπνο για όλη την οικογένεια, με επιλογές όπως ψάρι, μπριζόλα, χοιρινό ή κοτόπουλο σερβιρισμένα με ρύζι ή κινόα και λαχανικά.

Σνακ

Πριν κάνεις βραδινή επιδρομή στην κουζίνα, θυμήσου ότι το μυστικό είναι να μείνεις μακριά από τη ζάχαρη. Μπορείς να φας λίγους ανάλατους ξηρούς καρπούς, ένα στικ τυριού ή λίγο cottage cheese με αγγουράκια.