Η Hyundai παρουσίασε τη δεύτερη γενιά του i10. Μεγαλύτερο, πιο άνετο και με ευρωπαϊκό design, έκανε την εμφάνιση του στο στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης.

Η πρώτη γενιά κατάφερε για μια πενταετία να εκπροσωπήσει επάξια την κορεατική φίρμα, στη σημαντική γι' αυτήν κατηγορία των μοντέλων πόλης.

Το νέο i10 είναι 80 mm πιο μακρύ και 60 mm πιο πλατύ σε σχέση με τον προκάτοχο του, ενώ έχει κερδίσει και 50 mm σε ύψος.

Η νέα πλατφόρμα πάνω στην οποία βασίζεται, διαθέτει ελαφρώς μεγαλύτερο μεταξόνιο, στοιχείο που μεταφράζεται σε κέρδος, τόσο σε χώρους, όσο και στην οδική συμπεριφορά.



Η Hyundai υπόσχεται συνολικά αναβαθμισμένη αίσθηση στο εσωτερικό του i10, με τη δεύτερη γενιά του μοντέλου να κοιτά με ακόμη μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση τον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό.

Η ηχομόνωση στην καμπίνα τον επιβατών είναι βελτιωμένη, κάτι που ισχύει και για τον εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. Κερδισμένος και ο χώρος αποσκευών, ο οποίος έχει μεγαλώσει από τα 225 lt στα 252 lt.

Η «σύλληψη» του νέου i10, έγινε στο ευρωπαϊκό κέντρο σχεδιασμού στο Rüsselsheim, στοιχείο που ενισχύει την ευρωπαϊκή αύρα του μοντέλου. Η κατασκευή του θα γίνεται στην Τουρκία και όχι στην Ινδία, όπου κατασκευαζόταν η πρώτη γενιά.

Για αυτό το σκοπό, οι Κορεάτες έχουν επενδύσει σημαντικά κεφάλαια στο εργοστάσιο της Τουρκίας, ώστε να καλύψουν μια παραγωγή 200.000 μονάδων κάθε χρόνο.



Οι μέχρι σήμερα πληροφορίες αναφέρουν ότι από πλευράς κινητήρων, η σημερινή γκάμα βενζίνης (σειρά Kappa), με κορυφαίο τον 1,25 λίτρων 4κύλινδρο κινητήρα να δείχνει να μπορεί να ακολουθήσει τις εξελίξεις με βελτιώσεις ως προς την οικονομία, ενώ στα πλάνα είναι και ένας 3κύλινδρος turbo κινητήρας 1.0 TCI με απόδοση 106 ίππων και 137 Nm ροπής.

Η έκδοση diesel, με το 3κύλινδρο μοτέρ των 1,1 λίτρων, θα προσφέρει μέγιστη οικονομία καυσίμου, με κατανάλωση 3,5 lt/100km (CO2 84g/km).
























gocar.gr