Το 2014 στην γκάμα SH έρχεται να προστεθεί το SH Mode 125. Ένα ευφυές σκούτερ το οποίο συνδυάζει τη «σικ» σύγχρονη σχεδιαστικά εμφάνιση με την ευχρηστία, την ασφάλεια και το χαμηλό κόστος χρήσης.

Το SH Mode 125 έχει σχεδιαστεί εξαρχής με γνώμονες την άνετη, τις συμπαγείς διαστάσεις και το χαμηλό ύψος σέλας. Έμφαση δόθηκε στην ευκολία χρήσης, στο εύκολο ανέβασμα και κατέβασμα του αναβάτη από τη σέλα και στην εργονομία.

Τη χρηστικότητα του σκούτερ σε καθημερινή βάση υποστηρίζουν οι αποθηκευτικοί χώροι, η άνετες αναρτήσεις και η συμπεριφορά στο δρόμο. Το συνδυασμένο σύστημα πέδησης CBS ανήκει στο βασικό εξοπλισμό εξασφαλίζοντας αξιόπιστο φρενάρισμα ακόμη και με λιγότερο έμπειρους αναβάτες.

Το ύψος της σέλα βρίσκεται αρκετά χαμηλά, στα 765 mm, δημιουργώντας μία φυσική, όρθια θέση του σώματος αλλά και ευκολία στη χρήση ακόμη και για πιο χαμηλά αναστήματα. Κάτω από τη σέλα χωρά ένα κράνος full face ενώ το πλάτος του μπροστινού μέρους του πατώματος έχει αυξηθεί δημιουργώντας ένα επίπεδο περιβάλλον για ελευθερία κινήσεων του αναβάτη.



Mε βάρος μόλις 116 κιλών το SH Mode 125 αποτελεί ένα ευέλικτο και φιλικό σκούτερ πόλης. Το μπροστινό υδραυλικό δισκόφρενο των 220 mm συνδέεται μέσω του CBS (Combined Brake System) με το πίσω ταμπούρο των 130 mm ώστε να εξασφαλίζεται ομαλή κατανομή πέδησης κάθε στιγμή, ακόμη και σε απότομα φρεναρίσματα πανικού.

Στο αρχικό στάδιο εξέλιξης οι μηχανικοί της Honda πήραν τον κινητήρα του SH125i και τον ρύθμισαν ειδικά για το SH Mode125. Σημαντικοί παράγοντες στην εξέλιξη του κινητήρα ήταν η ελάχιστη δυνατή επιβάρυνση στο πορτοφόλι του χρήστη αλλά και στο περιβάλλον.

Η μέγιστη ισχύς είναι 11,3 ίπποι στις 8.500 σ.α.λ. και η ροπή στα 1,2 kgm στις 5.000 σ.α.λ. Με το σύστημα Idling Stop σε λειτουργία η κατανάλωση μπορεί να πέσει στα μόλις 2 λίτρα στα 100 χλμ. Κατά συνέπεια, η αυτονομία με το ρεζερβουάρ των 5,5 λίτρων μπορεί να φτάσει ιδανικά ως τα 275 χιλιόμετρα.



Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη, χωρίς ψήκτρες γεννήτρια και μίζα ACG είναι ένα εξάρτημα ενσωματωμένο στο στροφαλοφόρο, λειτουργώντας σαν μίζα αλλά και σαν γεννήτρια ρεύματος. Περιστρέφει τον κινητήρα απευθείας χωρίς θόρυβο μετάδοσης ή εμπλοκής, κάτι απαραίτητο για τις διαρκείς εκκινήσεις όταν το Idiling Stop είναι ενεργοποιημένο.

Το σύστημα Idling Stop ελέγχεται από ένα διακόπτη στο δεξιό σκριπ. Όταν είναι ενεργοποιημένο σβήνει αυτόματα τον κινητήρα μετά από τρία δευτερόλεπτα στο ρελαντί και τον επανεκκινεί άμεσα με το άνοιγμα του γκαζιού.

Η λειτουργία του συνδυάζεται με ένα σύστημα που επαναφέρει το στρόφαλο σε γωνία ακριβώς πριν το χρόνο εισαγωγής και διαθέτει αποσυμπιεστή που περιορίζει την αντίσταση κατά την εκκίνηση.

Το SH Mode 125 θα είναι διαθέσιμο σε τρεις χρωματισμούς. Fabulous Pink (Ροζ), Pearl Jasmine White (Λευκό Πέρλα) και Poseidon Black Metallic (Μαύρο Μεταλλικό). Θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά από τις αρχές Οκτωβρίου 2013 στην τιμή των 2.690 ευρώ.



Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κινητήρας
Μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος, τετράχρονος με 1ΕΕΚ (SOHC) και 2 βαλβίδες
Χωρητικότητα 125 κ.εκ.
Βαλβίδες/κύλινδρο 2
Διάμετρος × Διαδρομή 52,4 x 57,9 mm
Σχέση Συμπίεσης 11:1
Μέγιστη ιπποδύναμη 8,4 kW/8.500 σ.α.λ. (95/1/EC)
Μέγιστη Ροπή 12 Nm/5.000 σ.α.λ. (95/1/EC)
Χωρητικότητα λαδιού 0,9 λίτρα

Σύστημα τροφοδοσίας
Ηλεκτρονικός ψεκασμός PGM-FI
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 5,5 λίτρα
Κατανάλωση 47,2 χλμ./λίτρο (50,0 χλμ./λίτρο με Idling Stop)

Πλαίσιο
Διαστάσεις (Μήκος×Πλάτος×Ύψος) 1930 x 665 x 1105 mm
Μεταξόνιο 1.305 mm
Γωνία κάστερ 27°
Ίχνος τροχού 68 mm
Ύψος σέλας 765 mm
Ελάχιστο ύψος 145 mm
Βάρος 116kg
Ελαστικό εμπρός 80/90-16M/C 43P
Ελαστικό πίσω 100/90-14M/C 57P

Φρένα
Εμπρός Δίσκος 220 mm
Πίσω Ταμπούρο 130 mm





newsbeast.gr