Στην πρώτη θέση των πιο πολύτιμων brands για το 2013 ανέβηκε η Apple, «εκθρονίζοντας» την Coca Cola ύστερα από 13 χρόνια πρωτοκαθεδρίας, σύμφωνα με την Interbrands.

Η Coca-Cola έχασε φέτος τον θρόνο της ως η μεγαλύτερη εταιρεία στον κόσμο από την Apple και βρίσκεται πλέον στην τρίτη θέση σχετικής κατάταξης, με την Google να καταλαμβάνει την δεύτερη θέση και ως εκ τούτου να προηγείται και αυτή, δείχνει έρευνα, τα αποτελέσματα της οποίας δόθηκαν σήμερα στην δημοσιότητα.

Από το 2000 που καταρτίστηκε για πρώτη φορά ο κατάλογος αυτός του αμερικανικού γραφείου Interbrand, το οποίο ειδικεύεται στην παροχή συμβουλών σε εταιρείες, η αμερικανική εταιρεία αναψυκτικών κατείχε πάντα την πρώτη θέση, καθώς θεωρείτο η εταιρεία με την υψηλότερη αξία στον κόσμο.

Τώρα πια το σκήπτρο ανήκει στην Apple, η αξία της οποίας ανέρχεται σύμφωνα με το γραφείο σε 98,31 δισεκατομμύρια δολάρια και έχει σημειώσει αύξηση 28%.

Στη δεύτερη θέση υπάρχει ένα άλλο μεγάλο όνομα της νέας οικονομίας, την Google, η αξία της οποίας υπολογίζεται σε 93,29 δισεκατομμύρια (+34%), σύμφωνα με την έρευνα. Ακριβώς μετά ακολουθεί η Coca-Cola (79,21 δισ. δολάρια, +2%).

Την 4η και την 5η θέση καταλαμβάνουν στην συνέχεια αντίστοιχα η IBM (78,80 δισ. δολάρια, +4%), και η Microsoft (59,54 δισ. δολάρια, +3%).

Η Apple βρισκόταν στην 8η θέση της κατάταξης αυτής το 2011, ενώ η Google στην 4η. Εκείνη την εποχή η Coca-Cola, η IBM και η Microsoft καταλάμβαναν τις τρεις πρώτες θέσεις του καταλόγου.

zougla.gr