Οι ειδικοί επισημαίνουν ότι όπως κάποιες τροφές είναι σύμμαχοί μας στη μάχη μας με το χρόνο, έτσι και κάποιες άλλες μας γερνούν πρόωρα, αν δεν τις καταναλώνουμε με μέτρο. Ποιες είναι λοιπόν οι τροφές που πρέπει να αποφεύγουμε αν θέλουμε να παραμείνουμε νέοι για πολλά χρόνια και να περιορίσουμε τις συνέπειες του χρόνου;

1.Ζάχαρη και γλυκά:

Τα γλυκά και οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες προκαλούν αύξηση στα επίπεδα της γλυκόζης του αίματος, η οποία με τη σειρά της παρεμβαίνει στη φυσιολογική ανάπλαση του κολλαγόνου και της ελαστίνης του δέρματος. Τα αναψυκτικά και διάφορα άλλα ανθρακούχα ποτά αποτελούν σημαντική "κρυφή πηγή" υπερβολικών ποσοτήτων ζάχαρης. Ο περιορισμός της ζάχαρης στη διατροφή σας αποτελεί σύμφωνα με τους ειδικούς έναν καλό τρόπο να κερδίσετε μακροζωία.

2.Κορεσμένα λίπη

Δίαιτες με υψηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λίπη ενδέχεται να αποτελέσουν αιτία ανάπτυξης φλεγμονών στον οργανισμό σας, γεγονός που μπορεί να προκαλέσει πρόωρη γήρανση στο δέρμα σας. Ένας τρόπος για να περιορίσετε τα λίπη στη διατροφή σας μπορείτε να αφαιρείτε το ορατό λίπος από το κρέας και την πέτσα από το κοτόπουλο. Μπορείτε ακόμη να αντικαταστήσετε τα τυριά, τα αλλαντικά και τα γαλακτοκομικά με αντίστοιχα προϊόντα χαμηλών λιπαρών.

3.Αλκοόλ:

Πολλές μελέτες έχουν αποδείξει τα οφέλη του κόκκινου κρασιού στην υγεία και τις πιθανές ευεργετικές του επιδράσεις στο καρδιαγγειακό σύστημα κυρίως λόγω της ρεσβερατρόλης που περιέχει. Μια ουσία που θεωρείται ως το ενεργό συστατικό που προσδίδει στο κρασί τις θετικές επιδράσεις του στην καρδία και παράλληλα παρουσιάζει αντικαρκινικές ιδιότητες και αντιγηραντική δράση.

Σε υπερβολικές ποσότητες ωστόσο μπορεί να αφυδατώσει το σώμα σας, αφήνοντας το δέρμα στεγνό και σφιχτό. Το συκώτι σας απελευθερώνει επίσης ελεύθερες ρίζες, που ευθύνονται για τη γήρανσης του δέρματος, καθώς μεταβολίζει το αλκοόλ. Ειδικά τα κοκτέιλ που αναμειγνύονται με σόδα αποτελούν ένα διπλό πλήγμα για το σώμα σας, καθώς συνδυάζουν αλκοόλ και ζάχαρη.

iasy.gr