Ήδη από το Σεπτέμβριο «τρέχουν» οι διαφημιστικές πρωτοβουλίες για τη νέα τουριστική χρονιά ανέφερε η υπ. Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, οι οποίες, όπως είπε, θα συνεχιστούν έως τον ερχόμενο Απρίλιο με την έμφαση να δίνεται στο Διαδίκτυο.

Κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου για τη νέα τουριστική χρονιά, η κ. Κεφαλογιάννη υποστήριξε ότι η επικοινωνιακή δράση του υπουργείου έχει αρχίσει νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά, υπογραμμίζοντας πως το ύψος της φετινής καμπάνιας θα ανέλθει στα 7,5 εκατ. ευρώ από 9 εκατομμύρια ευρώ που ήταν πέρσι.

Με αφορμή την παρουσίαση των επικοινωνιακών δράσεων του υπουργείου η κ.Κεφαλογιάννη τόνισε ότι στόχος είναι η σύνδεση των τουριστικών προϊόντων με την παραγωγή, σημειώνοντας πως αυτό είναι το όραμα για την ελληνική κοινωνία.

Επιπλέον, η υπουργός επιβεβαίωσε ότι το 2013 θα αποτελέσει έτος ρεκόρ για τον ελληνικό τουρισμό, αναφέροντας πως οι τουριστικές εισπράξεις αναμένεται να ανέλθουν στα 11,5 δισ. ευρώ.

Σημειώνεται πως σύμφωνα με στοιχεία του ΣΕΤΕ, την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου του 2013 έφτασαν στην Ελλάδα μέσω των 17 μεγαλύτερων αεροδρομίων της χώρας περίπου 11,4 εκατομμύρια τουρίστες, αριθμός αυξημένος κατά 10,23% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2012.