Την επίσπευση των διαφημιστικών προγραμμάτων του ελληνικού τουρισμού για το 2014, «ώστε για πρώτη φορά να αναπτυχθούν δράσεις, από Σεπτέμβριο έως και Απρίλιο, κρίσιμο χρονικό διάστημα, για τις προκρατήσεις και τις πωλήσεις πακέτων διακοπών διεθνώς», τόνισε η υπουργός Τουρισμού κυρία Ολγα Κεφαλογιάννη, αναφερόμενη στις επικοινωνιακές δράσεις για την ερχόμενη τουριστική περίοδο.

Ειδικότερα, όπως ανέφερε η ίδια σε συνέντευξη τύπου την Τετάρτη, σε εξέλιξη βρίσκονται προγράμματα προώθησης και προβολής του ελληνικού τουρισμού μέσω του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, σε διεθνείς τουριστικές πλατφόρμες, όπως τα tripadvisor, yahoo, expedia και lastminute.com. Επίσης σημείωσε την ανάπτυξη ειδικών δράσεων και πρωτοβουλιών στο εξωτερικό, σχετικά με την εξερεύνηση της "κρυφής Ελλάδας" (“secret Greece"), προσθέτοντας ότι κεντρική κατεύθυνση είναι η σύνδεση του τουρισμού με την παραγωγή, την ιστορία, τον πολιτισμό και την ελληνική κουλτούρα.

Παράλληλα αναφέρθηκε σε δράσεις για την ενίσχυση των προορισμών της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης και ανακοίνωσε πρωτοβουλία για στήριξη του "City Break" (τουρισμός πόλεων) στην τουρκική αγορά, με αφορμή το άνοιγμα γραφείου του ΕΟΤ στην Κωνσταντινούπολη. Ειδική διαφημιστική καμπάνια ετοιμάζεται και για τη διεθνή τουριστική έκθεση του Λονδίνου τον Νοέμβριο (WTM). Σε ό,τι αφορά τις εκθέσεις, η ελληνική συμμετοχή θα γίνει ύστερα από επιλογή, όπως σημείωσε ο γενικός γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) κ. Πάνος Λειβαδάς, καθώς ο προυπολογισμός θα είναι μειωμένος κατά 40% σε σχέση με πέρυσι.

Στόχος, όπως τόνισε είναι η διατήρηση και αύξηση του μεριδίου της αγοράς στις βασικές αγορές του ελληνικού τουρισμού, παράλληλα με την ανάπτυξη νέων αγορών. Τα επικοινωνιακά εργαλεία που θα χρησιμοποιηθούν είναι δυο νέα διαφημιστικά σποτ με θέμα το φθινόπωρο και είναι παραγωγές του κ. Κώστα Τσεκλένη (http://www.sendspace.com/file/pvbj5d), νέα λευκώματα, καθώς και το Visit Greece που πλέον θα διαθέτει περιεχόμενο σε έξι γλώσσες.

Επισημαίνοντας τα θετικά αποτελέσματα της φετινής χρονιάς και τη βελτιωμένη εικόνα της χώρας στο εξωτερικό, η κυρία Κεφαλογιάννη επικαλέστηκε τα επίσημα στοιχεία, υπογραμμίζοντας ότι το ταξιδιωτικό ισοζύγιο παρουσιάζει πλεόνασμα 579 εκατ. ευρώ και άνοδο 30,4% σε σχέση με το 2012. Το 2013 επισκέφθηκαν τη χώρα (μέχρι στιγμής) 760.000 περισσότεροι τουρίστες, αυξημένοι κατά 11% σε ετήσια βάση. Αντίστοιχα, τα έσοδα του οκταμήνου εμφανίζουν αύξηση 17,9% σε σχέση με το 2012.

Σε ό,τι αφορά τις ξένες αγορές, σημαντική είναι η αύξηση στις ταξιδιωτικές αφίξεις από Ρωσία (47%), ΗΠΑ (27%), Γαλλία (17,4%) και Γερμανία (13,6%). Σύμφωνα μάλιστα με τα στοιχεία επιβατικής κίνησης της Aegean στο δίκτυο εξωτερικού, το διάστημα Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2013 καταγράφεται αύξηση 17% από τις βάσεις στην Ελλάδα. Σε ό,τι αφορά την κίνηση της Αθήνας, παρατηρείται αντιστροφή της αρνητικής τάσης του 2012 και ενίσχυση της κίνησης εξωτερικού κατά 9%. Θετική είναι και η τάση της Θεσσαλονίκης, του Ηρακλείου και της Ρόδου, με άνοδο μεταξύ 16% έως 44%, ενώ σε προορισμούς όπως, Κέρκυρα, Κως και Καλαμάτα, σημειώνεται συνολική αύξηση της κίνησης εξωτερικού 49%.

tovima.gr