Τα McDonald εδώ και χρόνια λανσάρουν νέα προϊόντα καφέ, στην προσπάθεια τους να ανταγωνιστούν τα Dunkin Donuts και τα Starbucks.

Όμως τα νέα προϊόντα McCafe στην ουσία βλάπτουν τα McDonald αναφέρει ο Howard Penney, διευθύνων σύμβουλους στη Hedgeye Risk Management.

Όπως δήλωσε στη Yahoo Finance ο Howard Penney, τα MacDonald στην προσπάθειά τους να κερδίσουν πελάτες, στην πραγματικότητα τους χάνουν λόγω των νέων κανονισμών και οδηγιών που έχουν δώσει στους υπαλλήλους τους.

Τα πολύπλοκα ροφήματα όπως το Pumpkin Spice Lattes και το Chocolate Chip Frappes αναγκάζουν τους υπαλλήλους να ξοδέουν αρκετό χρόνο για την παρασκευή τους και να "αμελούν" τα άλλα καθήκοντά τους, πράγμα που κάνει τους πελάτες των McDonald να δυσανασχετούν.

Οι χρόνοι αναμονής στα drive-thrus των McDonald είναι οι μεγαλύτεροι τα τελευταία 15 χρόνια.

Ένας στους πέντε είναι οι πελάτες δυσανασχετούν από την καθυστέρηση, ποσοστό που όλο και αυξάνεται, αναφέρει η Wall Street Journal.

zougla.gr