Σύμφωνα με έρευνα, πάνω από το 90% των χρηστών της δημοφιλούς εφαρμογής είναι κάτω των 35 ετών και αυτός είναι ο βασικότερος λόγος που αρέσει τόσο πολύ στους διαφημιστές.

Ο μέσος χρήστης λοιπόν του Instagram είναι γυναίκα (το 68% των χρηστών της υπηρεσίας είναι γυναίκες) μεταξύ 18 – 35 χρονών, μένει σε αστική περιοχή, βγάζει ποιοτικές φωτόγραφίες από Apple ή Android (το ποσοστό είναι ίσα μοιρασμένο) και δεν ενδιαφέρεται τόσο στην ποσότητα των φωτογραφιών που θα ανεβάσει (καθημερινά ανεβαίνουν πάνω από 500 εκατ.φωτογραφίες) ενώ τέλος της αρέσει περισσότερο η λειτουργία βίντεο του Instagram σε σχέση με το Vine.

Πηγή: e-pcmag.gr

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook