Τους άξονες της ολοκληρωμένης τουριστικής στρατηγικής της Ελλάδας παρουσίασε η υπουργός Τουρισμού Ολγα Κεφαλογιάννη στη διάρκεια ομιλίας της σε εκδήλωση με τη συμμετοχή περιφερειαρχών και παραγόντων της τουριστικής αγοράς, στο πλαίσιο της Εκθεσης Τουρισμού "Philoxenia" στη Θεσσαλονίκη.

Οι άξονες αυτοί είναι η εξασφάλιση και ανάπτυξη του μεριδίου της Ελλάδας σε παραδοσιακές χώρες, όπως η Ευρώπη. Η ανάπτυξη σε αγορές, όπως είναι η Ρωσία, η Κίνα και η Λατινική Αμερική, αλλά και η Τουρκία και το Ισραήλ. Η ανάδειξη νέων τουριστικών προορισμών, η ανάπτυξη νέων παρεχομένων τουριστικών υπηρεσιών και η ανάπτυξη σχέσεων στη διεθνή τουριστική αγορά και με συγκεκριμένους tour operators.

Η υπουργός Τουρισμού απευθύνθηκε και στον ιδιωτικό τομέα λέγοντας ότι "διανύουμε μια περίοδο μεγάλων ευκαιριών" στη χώρα μας και κάλεσε τους ιδιώτες επενδυτές να τις αξιοποιήσουν και να επενδύσουν στο χώρο του τουρισμού.

Η κ. Κεφαλογιάννη είπε ότι το 2013 πήγαμε πολύ καλά στον τουρισμό και ότι η Ελλάδα, ως τουριστικός προορισμός, κατέκτησε τη θέση της στο διεθνή ανταγωνισμό, επειδή απέδωσαν οι σκληρές και συνεχείς προσπάθειες που καταβλήθηκαν. Δήλωσε αισιόδοξη και για το 2014, αλλά τόνισε πως πρέπει να υπάρξει κοινός βηματισμός και συντονισμός. Απευθυνόμενη στους περιφερειάρχες ζήτησε υπευθυνότητα και συντονισμό των προσπαθειών και σημείωσε: "Εμείς, ως υπουργείο και εγώ, είμαστε εδώ και είμαστε έτοιμοι να σας ενισχύσουμε όταν χρειάζεται". Ο στόχος είναι η παραγωγή ενός σύγχρονου τουριστικού προϊόντος και να διασφαλίσει η Ελλάδα τη θέση που της αξίζει στο διεθνές τουριστικό στερέωμα.

real.gr από ΑΠΕ-ΜΠΕ