ΚΟΚΚΙΝΟ ΜΠΟΥΤΟΝ: Αυτό είναι το μπουτόν που δίνει ζωή στον V8 των 5,5 λίτρων που αποδίδει 570 ίππους. Είναι το ισχυρότερο ατμοσφαιρικό μοτέρ παραγωγής.
(ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ): Το όριο περιστροφής του κινητήρα αγγίζει τις 9.000 σ.α.λ. Η ροπή φτάνει τα 540 Nm στις 6.000 σ.α.λ. ενώ το 80% είναι διαθέσιμο από τις 3.250 σ.α.λ. Στην μικρή ψηφιακή οθόνη απεικονίζεται η κουμπωμένη σχέση του 7τάχυτου κιβωτίου τεχνολογίας διπλού συμπλέκτη για αστραπιαίες αλλαγές.
(ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ ΔΕΞΙΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ): Από το περίφημο manettino ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε διάφορα προγράμματα (Race, Sport κ.α.) που μεταβάλλουν την διαχείριση των ηλεκτρονικών συστημάτων. Για παράδειγμα στην θέση CT-Off το traction control απενεργοποιείται, όχι όμως και τα ηλεκτρονικά που επιβλέπουν την ευστάθεια της F458.
(ΑΡΙΣΤΕΡΗ TFT ΟΘΟΝΗ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ): Με κίτρινο απεικονίζεται η επιλογή προγράμματος του manettino και η εξωτερική θερμοκρασία. Υπάρχουν ψηφιακές ενδείξεις για την πίεση λαδιού, το φορτίο της μπαταρίας και το ρεζερβουάρ. Η ίδια οθόνη απεικονίζει τις λειτουργίες του συστήματος VDA.
(ΔΕΞΙΑ TFT ΟΘΟΝΗ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ): Μην σας ξεγελά η συγκεκριμένη ένδειξη η οποία αλλάζει και μετατρέπεται σε ψηφιακό κοντέρ (με την κλασική μορφή της βελόνας) που μπορεί να δείξει την τελική των 325 χλμ/ώρα.
(ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ, ΑΡΙΣΤΕΡΑ, ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ START/STOP): Από το διακόπτη αυτό μεταβάλλεται η απόσβεση των μαγνητοροϊκών αμορτισέρ. Περιέχουν μεταλλικά σφαιρίδια τα οποία ανάλογα με την διάταξή τους μεταβάλλουν σε 1/1000 του δευτερολέπτου την ρευστότητα του υγρού στους θαλάμους των αμορτισέρ.
(ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΤΟΥ ΤΑΜΠΛΟ): Από το διακόπτη VDA αλλάζουν οι ενδείξεις στην αριστερή TFT οθόνη όπου ο οδηγός μπορεί να δει την κατάσταση του κινητήρα, των ελαστικών και των φρένων. Επίσης, υπάρχουν τρεις ενδείξεις πληροφόρησης: Warm-up (μη αποδοτική θερμοκρασία), Go (ιδανικές συνθήκες κίνησης) και Over (σε περίπτωση υπερθέρμανσης).
(ΔΕΞΙΑ ΤΟΥ ΤΑΜΠΛΟ): Ο συγκεκριμένος διακόπτης ρυθμίζει το multimedia σύστημα.