Οθόνες TFT, περίεργα μπουτόν, διακόπτες, αναλογικά όργανα και ένα σκασμό παράξενα. Δεν μιλάμε για το κόκπιτ ενός μαχητικού αεροσκάφους αλλά για το ταμπλό της νέας Ferrari 458 Italia στην οποία αποτυπώνεται για ακόμη μία φορά η τεχνογνωσία της ιταλικής φίρμας από την F1…

ΚΟΚΚΙΝΟ ΜΠΟΥΤΟΝ: Αυτό είναι το μπουτόν που δίνει  ζωή στον V8 των 5,5 λίτρων που αποδίδει 570 ίππους. Είναι το ισχυρότερο ατμοσφαιρικό μοτέρ παραγωγής.

(ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ): Το όριο περιστροφής του κινητήρα αγγίζει τις 9.000 σ.α.λ. Η ροπή φτάνει τα 540 Nm στις 6.000 σ.α.λ. ενώ το 80% είναι διαθέσιμο από τις 3.250 σ.α.λ. Στην μικρή ψηφιακή οθόνη απεικονίζεται η κουμπωμένη σχέση του 7τάχυτου κιβωτίου τεχνολογίας διπλού συμπλέκτη για αστραπιαίες αλλαγές.

(ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ ΔΕΞΙΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ): Από το περίφημο manettino ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε διάφορα προγράμματα (Race, Sport κ.α.) που μεταβάλλουν την διαχείριση των ηλεκτρονικών συστημάτων. Για παράδειγμα στην θέση CT-Off το traction control απενεργοποιείται, όχι όμως και τα ηλεκτρονικά που επιβλέπουν την ευστάθεια της F458.

(ΑΡΙΣΤΕΡΗ TFT ΟΘΟΝΗ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ): Με κίτρινο απεικονίζεται η επιλογή προγράμματος του manettino και η εξωτερική θερμοκρασία. Υπάρχουν ψηφιακές ενδείξεις για την πίεση λαδιού, το φορτίο της μπαταρίας και το ρεζερβουάρ. Η ίδια οθόνη απεικονίζει τις λειτουργίες του συστήματος VDA.

(ΔΕΞΙΑ TFT ΟΘΟΝΗ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ): Μην σας ξεγελά η συγκεκριμένη ένδειξη η οποία αλλάζει και μετατρέπεται σε ψηφιακό κοντέρ (με την κλασική μορφή της βελόνας) που μπορεί να δείξει την τελική των 325 χλμ/ώρα.

(ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ, ΑΡΙΣΤΕΡΑ, ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ START/STOP): Από το διακόπτη αυτό μεταβάλλεται η απόσβεση των μαγνητοροϊκών αμορτισέρ. Περιέχουν μεταλλικά σφαιρίδια τα οποία ανάλογα με την διάταξή τους μεταβάλλουν σε 1/1000 του δευτερολέπτου την ρευστότητα του υγρού στους θαλάμους των αμορτισέρ.

(ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΤΟΥ ΤΑΜΠΛΟ): Από το διακόπτη VDA αλλάζουν οι ενδείξεις στην αριστερή TFT οθόνη όπου ο οδηγός μπορεί να δει την κατάσταση του κινητήρα, των ελαστικών και των φρένων. Επίσης, υπάρχουν τρεις ενδείξεις πληροφόρησης: Warm-up (μη αποδοτική θερμοκρασία), Go (ιδανικές συνθήκες κίνησης) και Over (σε περίπτωση υπερθέρμανσης).

(ΔΕΞΙΑ ΤΟΥ ΤΑΜΠΛΟ): Ο συγκεκριμένος διακόπτης ρυθμίζει το multimedia σύστημα.