Το στοιχείο που ξεχωρίζει στο νέο Yamaha MT-07 είναι ασφαλώς ο ολοκαίνουργιος κινητήρας του. Δικύλινδρος σε σειρά με 689 κ.εκ. αξιοποιεί την τεχνολογία «crossplane» της Yamaha που συμβάλει στην πρόσφυση, την ευχρηστία αλλά και την «ακουστική» του, με την ακανόνιστη ανάφλεξη στις 270 μοίρες.

Το πλαίσιο είναι ελαφρύ, μονό σωληνωτό και ατσάλινο, χρησιμοποιεί δε τον κινητήρα ως ενεργό τμήμα του. Με κοντό μεταξόνιο και σχετικά μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων δημιουργεί ένα σύνολο που υπόσχεται οδηγική απόλαυση και ευκολία στη χρήση.

Ως ενδιαφέρουσα προσθήκη στη σειρά ΜΤ, το «07» έχει σχεδιαστεί να ταιριάζει στον χαρακτήρα του ΜΤ-09, της πιο απολαυστικής στην οδήγηση νέας παρουσίας για το 2014. Ο οδηγός έχει πάντα αίσθηση για το τι συμβαίνει με τη μοτοσυκλέτα, τα περιθώρια πρόσφυσης και τα όρια.

Παρότι είναι σχεδιασμένη από την αρχή και αποτελεί ένα εντελώς νέο μοντέλο, καταρρίπτει το μύθο ότι οι μοτοσυκλέτες με αυτά τα χαρακτηριστικά θα είναι και ακριβές. Το MT-07 θα κοστίζει λιγότερο από 6.000 ευρώ, και έρχεται μαζί με το ΜΤ-09 να δημιουργήσουν το «επόμενο» κύμα δημοφιλών όσο και εξαιρετικών μοτοσυκλετών που κατά καιρούς εμφανίζει η Yamaha.

Πέρα από τις επιδόσεις, την ευχρηστία και τη χαμηλή τιμή, ο κινητήρας εμφανίζεται και εξαιρετικά οικονομικός, δημιουργώντας μία πρόταση «ιδανική» τόσο για τους νεότερους οδηγούς, όσο και για όσους «επιστρέφουν» στη μοτοσυκλέτα.


Το «αθλητικό» ύφος του MT-07 σηματοδοτείται από την οπτική συγκέντρωση των μαζών στο εμπρός μέρος καθώς ένα πληθωρικό μυώδες στέρνο προϊδεάζει για ένα δυνατό σύνολο. Ο οδηγός όμως όταν ανέβει επάνω έχει εμπρός του ένα λεπτό ρεζερβουάρ που προσφέρει εξαιρετικές «λαβές» για τα γόνατα.

Γωνιώδεις καθρέπτες, φώτα LED στην ουρά και παραπλήσιος σχεδιασμός, κάνουν σαφές ότι το ΜΤ -07 ακολουθεί πιστά το μεγαλύτερο και 3κύλινδρο MT-09 των 850κ.εκ σε όλες τις παραμέτρους. Έτσι δανείστηκε και τις ελαφρού κράματος ζάντες με τις 10 «ακτίνες», καθώς και τους σχήματος «Z» αεραγωγούς και αυλούς της εξάτμισης.

Η Monocross πίσω ανάρτηση συνδυάζεται με ένα οριζόντια τοποθετημένο αμορτισέρ που εδράζεται απ’ ευθείας στον κινητήρα με σκοπό τη μείωση του βάρους αλλά και του όγκου της μοτοσυκλέτας.

Το πανάλαφρο ψηφιακό όργανο εδράζεται στην επάνω πλάκα του τιμονιού, μειώνοντας επίσης το βάρος καθώς έτσι δεν χρειάστηκε ειδική βάση στο πλαίσιο. Περιλαμβάνει πέραν των προφανών και ένδειξη για τη σχέση στο κιβώτιο και ενδείξεις στιγμιαίας και συνολικής κατανάλωσης.

Το ψηφιακό στροφόμετρο δίνει και ένδειξη ιδανικής περιοχής περιστροφής του κινητήρα με πιο «φαρδιές» μπάρες μεταξύ των 4.000 και 8.000 σαλ, όπου και αποδίδει την μεγαλύτερη ροπή.



Το 2014 είναι η χρονιά της Yamaha που με τη σειρά ΜΤ στοχεύει στη δημιουργία ενός ακόμη «θρύλου» της καθημερινότητας ανάλογο των ΧΤ, των TDM αλλά και των TDR.

Αν το σκεφτεί κανείς, η νέα σειρά των ΜΤ έχει γονίδια και από τις τρεις αυτές μοτοσυκλέτες που κατά τα άλλα ως μοναδικό τους κοινό στοιχείο έχουν ότι «άφησαν εποχή»…

Δείτε το αλληγορικό promo βίντεο του ΜΤ-07 που αναδεικνύει τον ατίθασο χαρακτήρα του...























newsbeast.gr