Να αναγνωρίσουν και να αποτυπώσουν την ευτυχία και τη δυστυχία αντιστοίχως μέσα στο σχολείο, κλήθηκαν μαθητές από 65 συνολικά χώρες, έπειτα από έρευνα του ΟΟΣΑ. 

Τα αποτελέσματα για τη χώρα μας; Άκρως απογοητευτικά! 

Με άξονες τις επιδόσεις των μαθητών, αλλά και τη θετική ή αρνητική διάθεσή τους ανά χώρα, η Ελλάδα έχει πολύ χαμηλή θέση στο διάγραμμα. 

Τα αποτελέσματα βγήκαν έπειτα απο έρευνα στις επιδόσεις των μαθητών στα Μαθηματικά, την Έκθεση και τις Επιστήμες, ενώ παράλληλα κλήθηκαν να απαντήσουν στο ερώτημα «Αισθάνεσαι ευτυχισμένος στο σχολείο;»

Στην κορυφή της κατάταξης βρίσκονται οι ευτυχισμένοι και άριστοι μαθητές από Κίνα, Σιγκαπούρη, Ιαπωνία και Ελβετία, ενώ ακολουθεί το Βέλγιο, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Νορβηγία και η Πορτογαλία. Τις πιο χαμηλές θέσεις με τους δυστυχισμένους και μέτριους  - κακούς καταλαμβάνουν οι Αργεντινή, Βουλγαρία, η Κύπρος, η Ρουμανία, η Σερβία, η Ελλάδα, οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Ρωσία και η Ιταλία. 

Τα Ελληνικά σχολεία έχουν τη τέταρτη χειρότερη θέση ανάμεσα στα σχολεία του διαγράμματος, μετά από το Κατάρ, την Αργεντινή και την Κύπρο. Πράγμα που σημαίνει πως ο συνδυασμός επίδοσης και διάθεσης είναι απογοητευτικός.

Παράλληλα, υπάρχουν κάποιες περίεργες περιπτώσεις χωρών στις οποίες εμφανίζονται πολύ καλές επιδόσεις αλλά και πολύ αρνητική διάθεση για μάθημα, όπως για παράδειγμα η Νότια Κορέα και η Εσθονία, αλλά και χώρες που οι μαθητές είναι μόνο... χαρούμενοι αλλά δεν έχουν καθόλου καλά αποτελέσματα, όπως η Κολομβία, το Περού και η Ινδονησία.

Δείτε αναλυτικά το διάγραμμα του ΟΟΣΑ αλλά και τους καταλόγους των καλύτερων και των χειρότερων σχολείων:




protothema.gr