Ο ιδιοκτήτης ήθελε να κάνει γνωστή την ταβέρνα του και όπως φαίνεται τα κατάφερε, με την πολύτιμη συμβολή του υποβολέα...

Αν μη τι άλλο η διαφήμιση του εστιατορίου μας έκανε να μάθουμε τις Βρυσούλες Ξυλοκάστρου. Στο βίντεο θα δείτε τον υπεύθυνο της ταβέρνας να διαφημίζει δύο και τρεις φορές τα πιάτα που υπάρχουν και να δίνει το τηλέφωνο επικοινωνίας.

Ο... οπερατέρ είχε πολλές φορές το λόγο του υποβολέα. Το βίντεο που ανέβηκε πριν από μία εβδομάδα στο youtube έχει κάνει ήδη 10.000 κλικ και συνεχίζει



gr.news.yahoo.com