Στη δημιουργία ειδικής κεντρικής διοικητικής υποδομής εξυπηρέτησης των αιτημάτων των Γραφείων Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων προχωρεί το υπουργείο Οικονομικών.

Ο Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Εσόδων, Χ.Θεοχάρης, σε συνεννόηση με τον υφυπουργό Οικονομικών, Γ.Μαυραγάνη, συντάσσουν την τρέχουσα περίοδο υπουργική απόφαση για την αναβάθμιση των ΓΕΦ, καθώς έχει καταδειχθεί ότι ειδικά στις σε παραμεθόριες και νησιωτικές περιοχές της χώρας αυτά υπολειτουργούν.

Στόχος του υπουργείου είναι τα ΓΕΦ να αποκτήσουν όλες εκείνες τις αρμοδιότητες που θα καλύπτουν το διοικητικό κενό που έχουν αφήσει πίσω τους οι καταργηθείσες εφορίες στις απομονωμένες αυτές περιοχές.

Ενδεικτικά τα Γραφεία Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων αναλαμβάνουν μεταξύ άλλων τη χορήγηση φορολογικών εντύπων, την παροχή οδηγιών και διευκρινίσεων για την συμπλήρωσή τους και την συνυποβολή των απαραίτητων δικαιολογητικών, την αποδοχή φορολογικών αιτημάτων και την επίλυσή τους, την διαβίβασή τους στις ΔΟΥ και την Κεντρική Υπηρεσία του υπουργείου Οικονομικών, την προσωρινή παραλαβή δηλώσεων, τον έλεγχο των στοιχείων των δηλούντων, την αποστολή των δηλώσεων στην αρμόδια ΔΟΥ, καθώς και αιτήσεις για χορήγηση παντός είδους πιστοποιητικών ή βεβαιώσεων.

in.gr