Τα θέματα, που απασχολούν τους δημότες παιδικής ηλικίας, συζητήθηκαν κατά τη διάρκεια εικονικών συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου, που πραγματοποιήθηκαν την Τρίτη 4/2/2014 και σήμερα, Πέμπτη 6/2/2014, στην Αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου Χανίων από μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ΄ Τάξης του Δημοτικού Σχολείου ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου και της Γ΄ Τάξης του 6ου Δημοτικού Σχολείου αντίστοιχα.

Το περιβάλλον, η δημιουργία πάρκων και παιδικών χαρών, η κατασκευή ποδηλατόδρομων, το κυκλοφοριακό πρόβλημα βρέθηκαν στην ημερήσια διάταξη των μικρών δημοτικών συμβούλων, οι οποίοι με ωριμότητα διατύπωσαν τις θέσεις και τις προτάσεις τους, στο πλαίσιο των ειδικών συνεδριάσεων. Μάλιστα, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στην Αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου Χανίων και να γνωρίσουν τη λειτουργία των οργάνων και των Υπηρεσιών του Δήμου.

Τους μαθητές υποδέχθηκαν στο Γραφείο του Δημάρχου Χανίων ο Δήμαρχος, Μανώλης Σκουλάκης, η Αντιδήμαρχος, αρμόδια για θέματα παιδείας, Χρυσούλα Χατζηδάκη και ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Χανίων, Γαβριήλ Κουρής. Ο κ. Σκουλάκης ενημέρωσε τα παιδιά για τη λειτουργία του Δήμου, τα καθήκοντα της δημοτικής αρχής, καθώς και για τον θεσμό του Δημοτικού Συμβουλίου.

Ακολούθησε επίσκεψη στους χώρους της ανακαινισμένης Δημοτικής Βιβλιοθήκης Χανίων, όπου οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με το Media lab του Δήμου Χανίων, το οποίο έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον της νέας γενιάς του τόπου μας, με τις προηγμένες παρεχόμενες υπηρεσίες και λειτουργίες του (πλοήγηση στο διαδίκτυο, στούντιο ηχογράφησης εικόνας και ήχου, χρήση συνεργατικού χώρου συναντήσεων, κ.α.).

Παράλληλα, πραγματοποιήθηκε ξενάγηση και στην προσωπική Βιβλιοθήκη του Εθνάρχη Ελευθερίου Βενιζέλου, το υλικό της οποίας συγκεντρώνει το ενδιαφέρον ερευνητών τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό.

Η επίσκεψη των μαθητών ολοκληρώθηκε με την ξενάγηση τους στο Τμήμα Ηλεκτροφωτισμού – Φωτεινής Σηματοδότησης, Συγκοινωνιών & Κυκλοφορίας του Δήμου Χανίων, όπου ο Προϊστάμενος του Τμήματος, Γαβριήλ Μαρινάκης, παρουσίασε τη λειτουργία και τον συγχρονισμό των φωτεινών σηματοδοτών στα όρια του Δήμου.

Από πλευράς Δήμου προσφέρθηκαν στους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς εκδόσεις και ενημερωτικά έντυπα.