Οταν βρήκαν για πρώτη φορά στη δημοσιότητα αυτές οι εικόνες, προκλήθηκαν ερωτηματικά, τεράστιο ενδιαφέρον, κάνοντας τις viral.

Αλήθεια, ζωγράφισε κάποιος αντίγραφα σπουδαίων έργων τέχνης πάνω στα χαλάσματα των κτιρίων στη ρημαγμένη Δαμασκό.

Η αλήθεια είναι πως όχι, όμως η πραγματική ιστορία και το μήνυμά της συγκινεί παγκοσμίως.

Ενα πρωί, μια εικόνα ερειπωμένης από τις επιθέσεις πολυκατοικίας στη Δαμασκό με επάνω της το γνωστό έργο «Το φιλί» του Κλιμτ προκάλεσε παγκόσμια αίσθηση. Ακολούθησε «Ο χορός» το Ματίς και το «Γυναίκες της Ταϊτής στην παραλία» του Πολ Γκογκέν. Επρόκειτο για παρεμβάσεις με επεξεργασία πάνω σε φωτογραφία που έκανε ο Σύρος καλλιτέχνης Τammam Azzam, για ένα είδος photoshop δηλαδή που επιχειρεί να μιλήσει για τη δύναμη της τέχνης και ταυτόχρονα την τραγωδία το πολέμου.

Ο ίδιος δήλωσε ως ήθελε να δείξει πως ολόκληρος κόσμος μπορεί να ενδιαφέρεται για την τέχνη και ταυτόχρονα να διατρανώσει πως καθημερινά 200 άνθρωποι χάνουν τη ζωή τους στη Συρία. «Ο Γκόγια», συμπλήρωσε«δημιύργησε ένα έργο για να κάνει αθάνατο το φόνο χιλιάδων αθώων Ισπανών στις 3 Μαϊου του 1808. Πόσες 3 του Μάη έχουμε στη Συρία σήμερα;»

Οπως παρατήρησε ο Guardian αναφερόμενος στη χρήση του έργου του Κλιμτ, ο Αzzam χρησιμοποίησε ένα έργο που μιλάει για τον έρωτα για να αναδείξει τον πόνο και τα δεινά της χώρας του.

iefimerida.gr