Ο τοίχος είχε μία τρύπα και ως ευσυνείδητος εργάτης έπρεπε να διορθώσει την ατέλεια. Πήρε τα απαραίτητα, ετοίμασε τον στόκο του και με την σπάτουλά του τη «γέμισε». Το αποτέλεσμα ήταν καλό αν και θα χρειαζόταν ένα πέρασμα μπογιάς ίδια με του τοίχου για να τελειοποιηθεί, αλλά κάτι τον σταμάτησε…

Ο επιμελής μπογιατζής δε γνώριζε ότι αυτό που στοκάρισε ήταν έργο τέχνης του γνωστού καλλιτέχνη Ερόν, κατά κόσμον Ντάβιντε Σαλβαντέι, ο οποίος το είχε ετοιμάσει και εκθέσει στον τοίχο του μουσείο Μαρ της Ραβένα.

Το έργο απεικόνιζε το αποτύπωμα που είχε αφήσει ένας καθρέπτης στον τοίχο, ο οποίος βρισκόταν πεσμένος και σπασμένος στο δάπεδο. Η τρύπα φυσικά αποτύπωνε το σημάδι από το καρφί που συγκρατούσε τον καθρέπτη.

Τα παραπάνω στοιχεία, βέβαια, δε τα γνώριζε ο μπογιατζής που έσπευσε να διορθώσει το πρόβλημα.

Παρόλα αυτά, ο Ερόν δε φάνηκε να ενοχλείται για την παρέμβαση που υπέστη η δημιουργία του. Αντιθέτως με δηλώσεις του στον ιταλικό Τύπο υποστήριξε: «Με το στοκάρισμά του κατά κάποιο τρόπο με βοήθησε να ολοκληρώσω το έργο μου».

Πάντως, σε αυτή την περίπτωση υπήρχε αίσιο τέλος, καθώς τον Αύγουστο του 2012 μία ανάλογη προσπάθεια επιδιόρθωσης δεν είχε τα επιθυμητά αποτελέσματα, όταν μία ηλικιωμένη από την Ισπανία πήρε πινέλο και μπογιά και διόρθωσε μία τοιχογραφία του Χριστού που είχε αλλοιωθεί από τον χρόνο.

Η «καλλιτεχνική» της παρέμβαση, όμως, αντί να ευχαριστήσει, πανικόβαλε τους ιστορικούς και τους συντηρητές που προσπάθησαν να αποκαταστήσουν τη ζημιά.