Η καθιστική ζωή, η εργασία στον υπολογιστή, η παχυσαρκία, η απουσία τακτικής σωματικής άσκησης, τα λάθη στη σωματική προσπάθεια και στην άθληση είναι μερικοί από τους παράγοντες που δημιουργούν αυτόν τον ανυπόφορο πόνο στην πλάτη.

Μικρές ενέργειες που θα μπορούσαν να σαν ανακουφίσουν

1.Μειώστε το σωματικό σας βάρος: Αν είστε υπέρβαροι ή παχύσαρκοι καταπονείτε τη σπονδυλική στήλη με το έξτρα βάρος.

2.Σταματήστε το κάπνισμα: Οι καπνιστές έχουν λιγότερο οξυγόνο στους ιστούς, γεγονός που καθυστερεί τη θεραπεία.

3.Κινηθείτε! Περπατάτε τουλάχιστον μισή ώρα την ημέρα. Όλες οι διεθνείς μελέτες αποδεικνύουν ότι το περπάτημα είναι αποτελεσματικό στους πόνους της πλάτης.

4.Ασκηθείτε: Δυναμώστε τους κοιλιακούς και τους μυς του κορμού, γιατί στηρίζουν το βάρος του σώματος σας. Το κολύμπι επίσης είναι ιδανικό γιατί δεν καταπονεί την σπονδυλική στήλη, αντιθέτως τη δυναμώνει!

5. Αλλάξτε στρώμα: Αυτό που δεν είναι ούτε πολύ σκληρό ούτε πολύ μαλακό προσαρμόζεται καλύτερα στις ανάγκες του σώματος και της σπονδυλικής στήλης προσφέροντας περισσότερες δυνατότητες πρόληψης των πόνων στην πλάτη.

6.Κοιμηθείτε απολαυστικά: Όταν κοιμάστε φροντίστε η θέση σας να είναι στα πλάγια με τα πόδια λυγισμένα προς την κοιλιά και ένα μαξιλάρι ανάμεσα στους μηρούς ή ανάσκελα με ένα μαξιλάρι κάτω από τα γόνατά σας.

7.Σηκώστε σωστά τα αντικείμενα: Ο τρόπος με τον οποίο ανυψώνετε βαριά αντικείμενα, τα μεταφέρετε, τα σπρώχνετε ή τα τραβάτε είναι αιτία πρόκλησης βλαβών στην πλάτη με συνεπακόλουθο τον πόνο. Λυγίζετε πάντα τα γόνατά σας όταν σηκώνετε κάτι.

8.Προσθέστε ασβέστιο: Αν η διατροφή σας είναι φτωχή σε ασβέστιο, δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για οστεοπόρωση που είναι επίσης
αιτία πόνων της πλάτης.

9.Μειώστε το στρες: Η ψυχολογική καταπόνηση με χρόνιο, έντονο και παρατεταμένο στρες, το άγχος, είναι αιτίες αυξημένου μυϊκού τόνου επηρεάζοντας σημαντικά το μυοσκελετικό σύστημα.

10.Δώστε προσοχή στα παπούτσια: Αποφύγετε να φοράτε ψηλοτάκουνα αλλά και τελείως φλατ παπούτσια. Τακούνι μέχρι 3 εκ. είναι ιδανικό.

omorfamistika.gr