Παγκόσμια πρεμιέρα στη Γενεύη θα κάνει το αυτοκίνητο πόλης της Peugeot και έχουμε τις πρώτες φωτογραφίες και τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Το 108 εξελίχθηκε από κοινού με τα Citroen C1 και Toyota Aygo, όπως συνέβη και με την πρώτη γενιά των τριών μικρών. Η κατασκευή τους θα γίνεται στο Κολίν της Τσεχίας, ενώ οι πωλήσεις θα αρχίσουν το καλοκαίρι.

Με το 108 η Peugeot ανεβαίνει επίπεδο στην κατηγορία, παρουσιάζοντας ένα ποιοτικότερο αυτοκίνητο με άπειρες δυνατότητες διαμόρφωσης της εξωτερικής εμφάνισης αλλά και της καμπίνας των επιβατών. Η σχεδίαση του εμπρός μέρους παραπέμπει εμφανώς στα μεγαλύτερα 208 και 308. Στις φωτογραφίες βλέπουμε το τρίθυρο και το πεντάθυρο hatch αλλά και την έκδοση 108 ΤΟP με την ηλεκτρικά ανοιγόμενη υφασμάτινη οροφή, στα πρότυπα των Fiat 500C και Citroen DS3 Cabrio.

To 108 είναι ελαφρώς μακρύτερο (3,47 m) από το 107 και ελαφρώς πιο στενό (1,62 m). Ο χώρος των αποσκευών έχει αυξηθεί σημαντικά, φθάνοντας τα 196 lt. με kit επισκευής ελαστικών και 180 lt. με ρεζέρβα (750 lt. όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα). Ο εξοπλισμός είναι αναβαθμισμένος, περιλαμβάνοντας – προαιρετικά – οθόνη αφής 7 ιντσών και αυτόματο κλιματισμό. Στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις είναι 6 αερόσακοι.

\"\"

Όπως είχαμε αναφέρει εδώ και καιρό, η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τους 3κύλινδρους 1.0 με 68 PS και 1.2 με 82 PS, σε συνδυασμό με 5τάχτυτο μηχανικό κιβώτιο. Ο πρώτος στην έκδοση e-VTi (με start/stop) εκπέμπει στο περιβάλλον μόλις 88 g/km, ενώ και ο 1.2 έχει ρύπους κάτω από τα 100 g/km (99 g. CO2 ανά km).

\"\"

newsauto.gr/Κώστας Μπιτσικώκος

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook