Οι εταιρείες τεχνολογίας φιγουράρουν και το 2014 στην πρώτη τετράδα της παγκόσμιας κατάταξης των εμπορικών σημάτων (brands) με τη μεγαλύτερη αξία που δημοσιοποίησε η εξειδικευμένη εταιρεία μελετών Brandirectory.

Η Brandirectory υπολογίζει την αξία κάθε εμπορικού σήματος, εκτιμώντας τα μελλοντικά έσοδα που σχετίζονται με το κάθε brand και καθορίζει ακόμη το ποσό που μία επιχείρηση θα ήταν διατεθειμένη να πληρώσει προκειμένου να πάρει άδεια χρήσης του ως να μην το κατείχε.

Αναλυτικότερα, την πρώτη τετράδα φέτος όπως και το 2013, απαρτίζουν πρώτη η Apple, η αξία του εμπορικού σήματος της οποίας έχει φθάσει στα 104,7 δισ. δολάρια (από 87,3 δισ. δολάρια το 2013), ακολουθεί η Samsung με 78,75 δισ. Δολάρια, η Google με 68,62 δις δολάρια και η Microsoft με 62,78 διε. Δολ.. Εντυπωσιακή είναι η άνοδος της Verizon στην 5η θέση με 53,46 δις. Δολ. από τη 10η πέρυσι (30,73 δις. Δολ). Ακολουθούν η General Electric με 52,53 δις.δολ, η AT&T με 45,41 δις.δολ, η Amazon.com με 45,14 δις. Δολ, η Walmart με 44,77 δις. Δολ, ενώ την πρώτη δεκάδα κλείνει η ΙΒΜ με 41,51 δις. Δολ.


Ελλάδα: Στην κορυφή η Πειραιώς

Όσον αφορά την αξία των εμπορικών σημάτων επιχειρήσεων από την Ελλάδα, η Brandirectory αξιολόγησε 14 brands.
Πιο συγκεκριμένα, στην πρώτη θέση βρίσκεται η Τράπεζα Πειραιώς με την αξία του εμπορικού σήματός της να διαμορφώνεται στα 880 εκατ. δολάρια, στη δεύτερη είναι η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος με αξία στα 435 εκατ. δολάρια, ακολουθεί ο ΟΤΕ με 412 εκατ. ευρώ, τρίτη η Eurobank με 393 εκατ. δολάρια, τέταρτη η Cosmote με 387 εκατ. δολάρια, ενώ την πεντάδα κλείνει η Alpha Bank με 367 εκατ. δολάρια.