Στο πρόγραμμα της παράστασης «Καλώς ήρθατε ντετέκτιβ Πουαρό» ανάμεσα στα βιογραφικά σημειώματα της Λήδας Ματσάγγου, της Εβελίνας Παπούλια και του Σωκράτη Αλαφούζου μπορείς να διαβάσεις τα λόγια που γράφει η Ευαγγελία Συριοπούλου για την ίδια: «Νιώθω άβολα να μιλάω για τον εαυτό μου». Το επιβεβαίωσαν οι ευγενέστατες κυρίες στο γραφείο Τύπου του MEGA.

Και ο υπεύθυνος προώθησης της παράστασης. Η Ευαγγελία Συριοπούλου αποφεύγει την αλόγιστη προβολή. Είναι μια νεαρή κοπέλα που αποφοίτησε το 2011 από το Εθνικό Θέατρο και έκτοτε συνεργάζεται κυρίως με τη Φρόσω Λύτρα και τη θεατρική ομάδα της naan. Σύμφωνα με την ταλαντούχο σκηνοθέτιδα και σύζυγο του Γιάννη Κακλέα, η ομάδα αυτή ιδρύθηκε το καλοκαίρι του 2011 με αφορμή την παράσταση «Αυτό το παιδί» του Ζοέλ Πομερά και τη σεζόν 2012-2013 πραγματοποίησε τη δεύτερη παραγωγή της «Η άλλη αίσθηση».

Η Φρόσω Λύτρα δημιούργησε μια μεγάλη καλλιτεχνική οικογένεια που αποτελείται από εικαστικούς και παραστατικούς καλλιτέχνες και performers που υπηρετούν διαφορετικά είδη τέχνης.




Με τον τίτλο της Σταρ Δωδεκάνησα

Η ομάδα πειραματίζεται τόσο με τον τρόπο που παρουσιάζεται ένα έργο/δρώμενο όσο και με τον τρόπο θέασής του. Διερευνά τη συνεύρεση όλων των τεχνών μέσα σε μια θεατρική πραγματικότητα, που δημιουργείται κάθε φορά σε διαφορετικό χώρο, κυρίως πέρα από τις συμβατικές θεατρικές αίθουσες και σκηνές. Ετσι, λόγου χάριν, φέτος η ομάδα διάλεξε τον απροσδόκητο χώρο του Ελληνικού Μουσείου Αυτοκινήτου για το ανέβασμα ενός θεατρικού μυστηρίου, μιας δολοφονίας που καλείται να εξιχνιάσει ο Πουαρό. Εκεί η Ευαγγελία υποδύεται τη Νερίτα Κάρτερ.

Είναι εξαιρετικά φέρελπις ηθοποιός. Ταλαντούχα. Αλλά οι θεατές μιας τυχαίας βραδινής παράστασης σχολίαζαν την εξόφθαλμη ομοιότητά της με την Αντζελίνα Τζολί - σχεδόν σε όλη τη διάρκεια της παράστασης.  Ως πρωτοετής φοιτήτρια του Εθνικού έπαιξε στην παράσταση που σκηνοθέτησε ο Γιάννης Κακλέας «Το ημερολόγιο ενός απατεώνα» και στους «Κρήτες» του Γιώργου Ζαμπουλάκη. Το 2011 συνεργάστηκε με τη θεατρική ομάδα Blitz στο ανέβασμα του «Δον Κιχώτη», αλλά αποκαλεί «θεατρική μαμά» τη Φρόσω Λύτρα, αφού έκανε το επαγγελματικό της ντεμπούτο στη δική της παράσταση «Η άλλη αίσθηση». Το σίριαλ του MEGA «Το σπίτι της Εμμας» είναι η πρώτη της τηλεοπτική δουλειά. Σε αυτό υποδύεται την Ουκρανή νεότερη σύντροφο του Γιάννη Μπέζου και όσοι άνδρες φίλοι μου το πέτυχαν σε ζάπινγκ καθηλώθηκαν μέχρι τέλους στη μικρή οθόνη. Η ίδια δηλώνει τυχερή που συνυπάρχει σε μια δουλειά με τον Γιάννη Μπέζο και την Κάτια Δανδουλάκη, γιατί την κάνουν να νιώθει ασφαλής στα πρώτα της επαγγελματικά βήματα.
















Στις «Βάκχες» (αριστερά) του Δημήτρη Λιγνάδη με τον Σάκη Ρουβά

Οσο για τις ερωτήσεις σχετικά με τον «ελέφαντα στο δωμάτιο», δηλαδή την εντυπωσιακή ομορφιά μιας δίμετρης νεαρής μελαχρινής γυναίκας με σαρκώδη χείλη και γκριζοπράσινα μάτια, απαντά σχεδόν εμμονικά σε συνεντεύξεις της: «Νιώθω ένα πολύ κανονικό κορίτσι, όπως εκείνα της ηλικίας μου. Θα ήταν λίγο υπερβολικό να πιστέψω πως είμαι τόσο σημαντική για να πέσουν όλοι πάνω μου». Προσγειωμένη; Φοβισμένη; Σεμνή; Οποια κι αν είναι η απάντηση, το κορίτσι που σπούδασε νηπιαγωγός και στέφθηκε Σταρ Δωδεκάνησα δεν ρίχνει τη ζαριά της ωραίας στον τζόγο της δημοσιότητας. Εχει δουλέψει σε σχολείο ως νηπιαγωγός, παρακολούθησε σεμινάρια στο Θέατρο των Αλλαγών και μέσα σε ένα καλοκαίρι πήρε την απόφαση να αλλάξει ζωή δίνοντας εξετάσεις στο Εθνικό. «Χωρίς την ηθοποιία θα είμαι δυστυχισμένη», δηλώνει.



Με τον Γιάννη Μπέζο στο «Σπίτι της Εμμας»

Και φαίνεται να το εννοεί, αφού επί τρία χρόνια έκανε θητεία στο Εθνικό. Πήγαινε πρώτη κάθε πρωί στο μάθημα και έφευγε τελευταία, ίδρωνε τη φανέλα στις πρόβες χορού, έκανε πέντε ώρες σερί ασκήσεις υποκριτικής. Δεν πήγαινε σπίτι παρά μονάχα για να κοιμηθεί και ούτε λόγος για προσωπική ζωή.

Το περασμένο καλοκαίρι εκτός από οργισμένη Μαινάδα μεταμορφώθηκε και σε Ρουβίτσα: έπαιζε στις «Βάκχες» του Δημήτρη Λιγνάδη και δήλωνε εντυπωσιασμένη με τον άψογο επαγγελματισμό του Σάκη Ρουβά. «Μας έκανε να αισθανθούμε ομάδα, έτρωγε και διασκέδαζε μαζί μας», υποστηρίζει. Το πιο αστείο; Ο θεατρικός της συμπρωταγωνιστής Χρήστος Φερεντίνος κάποιο βράδυ δεν δίστασε να ξεφύγει από το σενάριο και να την κομπλιμεντάρει λέγοντάς της: «Είστε πολύ όμορφη». Δεν νομίζω ότι διαφωνεί κανείς μαζί του...

protothema.gr