Ενώ ακόμη δεν έχουν βρεθεί συντρίμμια του Boeing 777 και οι δραματικές εξελίξεις για την τύχη των 239 αγνοουμένων γεμίζουν με οργή τις οικογένειές τους, ένα νέο στοιχείο πολλαπλασιάζει τα ερωτήματα για το τι πραγματικά συνέβη με την πτήση MH370.

Συγκεκριμένα, στην καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου του υπουργού Μεταφορών της Μαλαισίας, για το μοιραίο αεροσκάφος, που επισήμως θεωρείται ότι έπεσε στον Ινδικό Ωκεανό, ο Χισαμουντίν Χουσεΐν αποκάλυψε πως «υπάρχουν ενδείξεις μερικής επικοινωνίας μεταξύ του αεροσκάφους και ενός επίγειου σταθμού στις 00:19 (Greenwich Mean Time)».

«Επί του παρόντος αυτή η μετάδοση δεν είναι κατανοητή και είναι κάτι το οποίο εξετάζουμε», πρόσθεσε.

Με βάση αυτό το δεδομένο, κανείς εύλογα διερωτάται για ποιο λόγο έπρεπε να περάσουν τόσες ημέρες από την εξαφάνιση του αεροσκάφους για να εντοπίσουν το εν λόγω σήμα και να το εξετάσουν.

Από τη στιγμή που το Boeing 777 χάθηκε από τα ραντάρ στις 8 Μαρτίου, όπως επισημαίνουν και οι συγγενείς των θυμάτων, γιατί η κυβέρνηση της Μαλαισίας δεν εξάντλησε εξ'αρχής κάθε μέσο που διέθετε σε συνεργασία και με άλλα κράτη, ώστε να εντοπιστεί το στίγμα του αεροσκάφους άμεσα και να μην χαθεί τόσος πολύτιμος χρόνος.

Γιατί οι μαλαισιανές αρχές καθυστέρησαν τόσο, ώστε η όποια επιχείρηση διάσωσης πλέον να είναι ανώφελη; Όπως λένε οι οικογένειες των αγνοουμένων ίσως εάν δράσει πιο νωρίς τώρα να είχαν σμίξει ξανά με τα αγαπημένα τους πρόσωπα, τα οποία «εκτέλεσαν» -με βάση τις κατηγορίες τους- οι υπεύθυνοι της Malaysia Airlines.

Υπενθυμίζεται πως φως στο μυστήριο για την τύχη του μοιραίου αεροσκάφους έριξε δορυφόρος της βρετανικής εταιρίας Inmarsat, σύμφωνα με τα δεδομένα του οποίου έγινε γνωστή η τραγική κατάληξη του Boeing 777 στο νότιο Ινδικό Ωκεανό.

Σύμφωνα με την Ιnmarsat ο δορυφόρος είχε αποστείλει δεδομένα στις μαλαισιανές αρχές από τη 12η Μαρτίου, δίνοντας πολύτιμες πληροφορίες για την τύχη του Boeing 777.

Ο εκπρόσωπος της βρετανικής εταιρίας αποκάλυψε πως οι αρχές της Μαλαισίας αγνόησαν τα στοιχεία που οποία έδειχναν ότι το Boeing 777 πέταξε για ακόμα επτά ώρες αφού εξαφανίστηκε από το κέντρο ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας.

Μάλιστα, τόνισε, ότι η Inmarsat γνώριζε από την 12η Μαρτίου ότι το αεροπλάνο υπήρχε περίπτωση να πετάει πάνω από τον νότιο Ινδικό Ωκεανό ή την κεντρική Μαλαισία και όχι πάνω από το Στενό της Μάλακκα ή τη θάλασσα της Νοτίου Κίνας.

Παρά τις πληροφορίες που είχαν αποσταλεί στις αρχές της Μαλαισίας, μόνο την 15η Μαρτίου ο πρωθυπουργός της χώρας, Νατζίμπ Ραζάκ, δήλωσε πως έπρεπε να ερευνηθούν «οι βόρειοι και νότιοι διάδρομοι».

Αλλά οκτώ λεπτά πτήσης πιθανά να είχε το αεροσκάφος - Aλλάζει πάλι το πεδίο ερευνών

Δεν συμφωνούν οι Αμερικανοί με την ανακοίνωση της κυβέρνησης της Μαλαισίας, που προέβη σ' αυτή την ενέργεια χωρίς να υπάρχουν καν συντρίμμια και θέλουν επιπλέον στοιχεία.

Eντολή Ομπάμα για στήριξη στις έρευνες της κυβέρνησης της Μαλαισίας, την ώρα που οι Κινέζοι συνεχίζουν να μην δέχονται την ανακοίνωση της Malaysia Airlines, ότι το αεροσκάφος συνετρίβη στον Ινδικό την ώρα που συνεχίζονται οι έρευνες σε μια περιοχή πέντε φορές όσο η Ελλάδα.

Αποστολή αυτοκτονίας βλέπει η βρετανική Telegraph από άνθρωπο που βρισκόταν μέσα στο Boeing 777. Πάντως σύμφωνα με την εφημερίδα ενώ η πρώτη ανακοίνωση της Malaysia Airlines έκανε λόγο για 226 επιβάτες και 13 μέλη του πληρώματος, τώρα ανακοινώνει 227 επιβάτες και 12μελές πλήρωμα.

Οι έρευνες αναγκαστικά σταμάτησαν αφού στην περιοχή επικρατεί κακοκαιρία. Δεν ψάχνουμε βελόνα στα άχυρα αλλά που είναι τα άχυρα, ανέφερε Αυστραλός αξιωματούχος.

protothema.gr