Τα πρώτα δείγματα επιτυχίας φαίνονται στον ορίζοντα της νέας στρατηγικής του υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού, που αποσκοπεί στην προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στις αγορές του εξωτερικού.

Συγκεκριμένα, το αρμόδιο υπουργείο υποδέχθηκε με ικανοποίηση το εξώφυλλο του διάσημου τουριστικού περιοδικού "Conde Nast Traveler" που είναι αφιερωμένο στην Ελλάδα και συνοδεύεται με 15 σέλιδο εκτενές αφιέρωμα.

Το τεύχος του Ιανουαρίου ήδη κυκλοφόρησε στην Αμερική με τον διαχυτικό τίτλο: "Pure Bliss, 4 Perfect Little Isles In Greece" (Καθαρή Ευδαιμονία: 4 τέλεια μικρά νησιά στην Ελλάδα) σε μια κρίσιμη χρονική στιγμή για τη νέα χρονιά, σε ό,τι αφορά τις κρατήσεις στην Αμερική και αυτές τις ημέρες αναμένεται και στη χώρα μας. Το αφιέρωμα του περιοδικού εστιάζει στις μικρές Κυκλάδες και το κείμενο εμπλουτίζεται με φράσεις από τον Καζαντζάκη και τον Ομηρικό Οδυσσέα.

Η διαφημιστική προβολή της Ελλάδας μέσω δημοσιογραφικών εντύπων επεκτείνεται πέρα από τα σχετικά ταξιδιωτικά περιοδικά,  σε έντυπα εμβέλειας όπως οι Νew York Times,  που για αυτό το Σαββατοκύριακο το ταξιδιωτικό τους έντυπο φιλοξενεί ελκυστικούς προορισμούς της Ελλάδας.

Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου εκφράζει την ικανοποίηση του για το εν λόγω δημοσίευμα, καθώς αυτό δεν αποτελεί κάποια διαφημιστική καταχώρηση από μέρος του υπουργείου αλλά το καθαρό αποτέλεσμα της επικοινωνίας με τους εκδότες του περιοδικού που είχε αναπτυχθεί στην πρόσφατη τουριστική έκθεση στη Νέα Υόρκη, όπως και σε αυτή του Βερολίνου.

Η ικανοποίηση αυτή μεγενθύνεται αν αναλογιστεί κανείς ότι το δημοσίευμα έρχεται σε μια περίοδο που η γενικότερη οικονομική στενότητα αλλά και ειδικότερα οι περικοπές στα κονδύλια για δαπάνες μάρκετινγκ είναι γεγονότα τα οποία η Κυβέρνηση δεν μπορεί να αποφύγει, επομένως το βάρος για την προώθηση του τουρισμού ρίχνεται σε συμφέρουσες, καινοτόμες και αποδοτικές ενέργειες.