Το Instagram έχει ξεπεράσει το Twitter και έγινε πιο δημοφιλές στους χρήστες smartphones στις ΗΠΑ, τονίζοντας την άνοδο της εφαρμογής photo-sharing, καθώς μπαίνει δυναμικά στον κλάδο της διαφήμισης.

Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ ανακοίνωσε αυτή την εβδομάδα ότι το Instagram «χτύπησε» 200 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως σε όλο τον κόσμο και έχει αυξηθεί περισσότερο από έξι φορές από τότε που το απέκτησε το 2012. 

Πάντως το Twitter έχει μεγαλύτερη βάση χρηστών desktop, με 240 εκατομμύρια ενεργούς μηνιαίους χρήστες. Σχεδόν 35 εκατ. Αμερικανοί χρησιμοποίησαν Instagram τουλάχιστον μία φορά το μήνα το περασμένο έτος, σε σύγκριση με 30,8 εκατ. που χρησιμοποίησαν το app του Twitter, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της εταιρείας ερευνών E-Marketer.

Παράλληλα, το Instagram βοήθησε και το Facebook να κρατήσει το νεανικό κοινό που έχει κουραστεί από το κοινωνικό αυτό δίκτυο.

Το Instagram πρόσφατα επέτρεψε τις πληρωμένες διαφημίσεις και σιγά-σιγά χτίζει την παρουσία του στην αγορά της διαφήμισης. Η πρώτη διαφήμιση βγήκε στα τέλη του περασμένου έτους και αυτό το μήνα ανακοίνωσε μια συμφωνία με την Omnicom, την πρώτη συνεργασία του με διαφημιστικό γραφείο.