Μέχρι τώρα το YouTube δεν είχε κάποιον σοβαρό ανταγωνισμό και η Google είχε το μονοπώλιο όσον φορά στην υπηρεσία διαμοιρασμού βίντεο. Τώρα όμως η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Yahoo, Marissa Mayer έρχεται να κάνει τη δική της κίνηση δημιουργώντας μια νέα υπηρεσία video. H Yahoo θα στηριχθεί στη δυσαρέσκεια πολλών δικτύων που διανέμουν βίντεο για τα μικρά ποσοστά που λαμβάνουν από τα έσοδα των διαφημίσεων.

Σύμφωνα με το Re/Code, αυτό που θέλει να κάνει η Marissa Mayer είναι να δελεάσει τους star του YouTube και τα δίκτυα διανομής, με πολύ μεγαλύτερα ποσοστά από τη διαφήμιση αλλά και με προώθηση των βίντεο και των καναλιών τους, σε θέσεις περιωπής στην μεγάλης επισκεψιμότητας κεντρική σελίδα της.

Η πλατφόρμα αυτή αναμένεται να είναι έτοιμη σε λίγους μήνες αλλά δεν θα είναι ανοιχτή σε όλους όσους θέλουν να ανεβάσουν οποιοδήποτε βίντεο, όπως συμβαίνει με το YouTube. Αυτό που θέλουν να φτιάξουν είναι μια πιο προσεγμένη πλατφόρμα αναδιανομής περιεχομένου (βίντεο κλιπ, virals, τρέιλερς, κλπ). Ομως, μπορεί να ανοίξει για ελεύθερη πρόσβαση σε όλους μετά από ένα χρόνο λειτουργίας, ενώ δεν αποκλείεται η εξαγορά κάποιας ήδη υπάρχουσας πλατφόρμας όπως το Vimeo.

Εκτός από τη Yahoo, υπάρχουν και άλλες εταιρείες όπως Amazon και Facebook οι οποίες ετοιμάζονται να κάνουν τις δικές τους κινήσεις.

Να σημειώσουμε ότι η Marissa Maye είναι πρώην στέλεχος της Google και έχει εφαρμόσει πολλά από τα χαρακτηριστικά της πρώην εταιρείας της στη Yahoo. Η ολιγόμηνη προεδρία της Mayer έχει χαρακτηριστεί από τολμηρές έως σκληρές κινήσεις και αυτή θα είναι μια από αυτές που όμως θα δείξει αν θα τη δικαιώσει.

techblog.gr

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook