Με ταχύτητα βήματα προχωράει η δημιουργία του ενιαίου πολυκαναλικού Κέντρου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων του υπουργείου Οικονομικών.

Την υλοποίηση του έργου προϋπολογισμού 1,7 εκατ. ευρώ έχει αναλάβει ο ΟΤΕ, στελέχη του οποίου βρίσκονται σε συνεργασία με στελέχη του υπουργείου Οικονομικών, για την ανάπτυξη υπηρεσιών που θα συμβάλουν στην άμεση πληροφόρηση και υποστήριξη των συναλλασσομένων πολιτών και επιχειρήσεων με το υπουργείο Οικονομικών.

Το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη του 2015 και θα υποστηρίζει την υποδοχή καταγγελιών (π.χ. προς ΓΓΔΕ, ΣΔΟΕ), την παραλαβή αιτήσεων και την έκδοση πιστοποιητικών, προσωποποιημένη πληροφόρηση, ταυτοποίηση φορολογουμένου μέσω τηλεφώνου, πληροφορίες εκκαθάρισης μέσω τηλεφώνου, πληροφορίες για μονάδες του υπουργείου Οικονομικών, κ.α..

Το έργο περιλαμβάνει διαδικτυακή πλατφόρμα (web), ενιαίο κέντρο εξυπηρέτησης τηλεφωνικών κλήσεων (call center), πρόσθετα εναλλακτικά κανάλια επικοινωνίας, εφαρμογές διασύνδεσης με back office συστήματα, συστήματα διοικητικής πληροφόρησης, κ.α..

in.gr