Ο ύπνος παίζει καθοριστικό ρόλο ώστε να διατηρείται η επιδερμίδα μας φρέσκια και λαμπερή. 

Ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές και σύντομα θα δεις αποτελέσματα στα μαλλιά και το δέρμα σου!

1. Χρησιμοποίησε μαξιλαροθήκη από μετάξι ή σατέν. Αυτές οι ίνες προστατεύουν τα μαλλιά από το να μπερδεύονται και το πρωί που θα ξυπνήσεις δε θα αντικρίσεις το δυσάρεστο θέαμα να έχει δημιουργηθεί μια «φωλιά».

Επιπλέον, η απαλή υφή των συγκεκριμένων υφασμάτων απαλύνει τις ρυτίδες και τις γραμμές του προσώπου, καθώς η τριβή που προκαλείται μεταξύ του δέρματος και της μαξιλαροθήκης είναι σαφώς λιγότερη.

2. Κοιμήσου ανάσκελα. Προτίμησε να κοιμάσαι ανάσκελα καθώς προφυλάσσεις το πρόσωπό σου από το να σχηματιστούν επιπλέον ρυτίδες. Για παράδειγμα όταν κοιμάσαι από τη μία πλευρά, σε βάθος χρόνου θα έχεις αποκτήσει περισσότερες ρυτίδες σε σχέση με την άλλη πλευρά. 

Επίσης αν έχεις παρατηρήσει το πρωί που ξυπνάς να έχεις πρησμένα μάτια, δοκίμασε να κοιμηθείς με ένα ακόμη μαξιλάρι. Τέλος, όπως έχουμε αναφέρει και σε σχετικό άρθρο, η επίπεδη στάση ύπνου προκαλεί τη συγκέντρωση υγρών γύρω από τα μάτια.

3. Μην ξεχνάς να ενυδατώνεις την επιδερμίδα σου. Για δροσερό και φρέσκο look το πρωί, φρόντισε να έχεις χρησιμοποιήσει μια αντιρυτιδική κρέμα νυκτός που να περιέχει υαλουρονικό οξύ. «Προσελκύει» το νερό στο δέρμα και βοηθά στη λείανση των ρυτίδων. 

Επίσης, είναι σημαντικό προτού κοιμηθείς να βάζεις lip balm, να ενυδατώνεις τις βλεφαρίδες σου με lash conditioner και να μην παρακάμπτεις την κρέμα νυχτός ή τον ορρό, καθώς τα συγκεκριμένα προϊόντα αποδίδουν καλύτερα στη διάρκεια της νύχτας.

4. Να αλλάζεις συχνά μαξιλαροθήκη. Φρόντισε να πλένεις συχνά τις μαξιλαροθήκες έτσι ώστε να μην έρχεται σε επαφή για οκτώ ώρες η επιδερμίδα σου με φωλιές από βακτήρια. Ωστόσο, όχι μόνο χρειάζεται να αλλάζεις δύο φορές την εβδομάδα τις μαξιλαροθήκες αλλά και στην περίπτωση που αυτό δε συμβεί να χρησιμοποιείς εναλλάξ τις πλευρές του μαξιλαριού.

5. Τοποθέτησε στο δωμάτιό σου υγραντήρα. Πιθανόν γνωρίζεις ότι η μεγάλη κατανάλωση νερού είναι ωφέλιμη για την επιδερμίδα, αλλά από τη στιγμή που δε μπορείς να το κάνεις στη διάρκεια του ύπνου, δοκίμασε να χρησιμοποιήσεις έναν υγραντήρα ώστε να σε κρατά ενυδατωμένη τη νύχτα. Αυτό είναι ιδιαιτέρως χρήσιμο κατά τη διάρκεια του χειμώνα, που το δέρμα τείνει να γίνεται πιο ξηρό.

6. Απόφυγε τα ποτά και τις τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε αλάτι λίγο πριν κοιμηθείς. Όταν καταναλώνεις μεγάλη ποσότητα αλκοολούχων ποτών, το σώμα σου αφυδατώνεται. Για να αντισταθμιστεί αυτό λοιπόν, συγκεντρώνονται υγρά περιμετρικά των ματιών. 

Το ίδιο συμβαίνει και με το αλάτι, δημιουργώντας πρήξιμο στα μάτια. Εάν λοιπόν σκοπεύεις να ενδώσεις σε ένα ποτήρι κρασί και chips, χρησιμοποίησε ένα extra μαξιλάρι κάτω από το κεφάλι σου, ώστε την επομένη να μην έρθεις αντιμέτωπη με το θέαμα των υγρών γύρα από τα μάτια σου.

7. Δέσε τα μαλλιά σου κοτσίδα αλλά φρόντισε να μην είναι ιδιαίτερα σφιχτή. Είναι καλή ιδέα να κρατήσεις τα μαλλιά σου μακριά από το πρόσωπό σου κατά τη διάρκεια του ύπνου, ώστε τα φυσικά έλαια της τρίχας να μην “προκαλέσουν” τον όλεθρο στην επιδερμίδα σου. 

Από την άλλη, πρόσεχε η κοτσίδα να μην είναι πολύ σφιχτή γιατί τότε θα προκαλέσεις θραύση στα μαλλιά, ενώ ενδεδειγμένο τρόπο αποτελεί το τύλιγμα με μαντήλι και κατά προτίμηση από μετάξι.

8. Καθαρό πρόσωπο πριν από τον ύπνο. Πολλές γυναίκες κοιμούνται χωρίς προηγουμένως να έχουν αφαιρέσει το μακιγιάζ τους με αποτέλεσμα την επόμενη μέρα να ξυπνούν με ταλαιπωρημένη επιδερμίδα. 

Εκτός όμως από την ταλαιπωρία που υφίσταται το δέρμα με τη μη αφαίρεση μακιγιάζ, τα μάτια πρήζονται ενώ το σημαντικότερο είναι ότι κλείνουν οι πόροι.

youweekly.gr