Έρευνα με αυτοψία στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας LIDL αλλά και σε δεκάδες καταστήματα της εταιρείας στην Αττική βρίσκεται σε εξέλιξη κατόπιν εντολής του υπουργού Ανάπτυξης Κωστή Χατζηδάκη.

Πιο συγκεκριμένα, με σημερινή του εντολή προς τη γενική γραμματεία Καταναλωτή, ο υπουργός Ανάπτυξης ζήτησε να προχωρήσει έλεγχος αναφορικά με τον τρόπο που η γερμανική πολυεθνική διαφήμιζε και πουλούσε αμνοερίφια σε πολύ χαμηλές τιμές, έχοντας όμως μικρή επάρκεια. Σύμφωνα με έγγραφο της γενικής γραμματείας Καταναλωτή, η εταιρεία καλείται να αποδείξει τον αριθμό των αμνοεριφίων που διέθεσε στην αγορά καθώς καταγγελίες καταναλωτών ενημέρωσαν εχθές τις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ανάπτυξης πως τα αποθέματα ουσιαστικά είχαν εξαντληθεί με αποτέλεσμα στελέχη της LIDL να τους ωθούν να προμηθεύονται αρνί σε άλλη, πιο αυξημένη τιμή από αυτή που διαφημιζόταν.

Παράλληλα η γενική γραμματεία Καταναλωτή ενημερώθηκε πως τα αρνιά από την αρχή ήταν ελάχιστα σε αριθμό και πως η διαφήμιση της εν λόγω προσφοράς ως ουσιαστικό στόχο είχε "να μπει κόσμος στα καταστήματα LIDL" κι όχι την επί της ουσίας παροχή αμνοεριφίων σε τιμές ιδιαιτέρως χαμηλές όπως επικοινωνήθηκε εκτενώς στα ΜΜΕ.

Ουσιαστικά η εταιρεία ελέγχεται για παραβίαση του ν. 2251/1994. Η γενική γραμματεία πάντως ζήτησε να μάθει ποιος ήταν ο ακριβής αριθμός αμνοεριφίων που πουλήθηκαν με τιμή 3,99 ευρώ το κιλό, συνολικά αλλά και ανά κατάστημα καθώς και αν συνεχίζεται η διαφήμιση της προσφοράς και μετά την εξάντληση των αποθεμάτων. Οι πρώτες πληροφορίες από το υπουργείο Ανάπτυξης πάντως αναφέρουν πως εντοπίστηκε ότι σε όλη την Αττική η γερμανική αλυσίδα διέθεσε περί τα 300 αμνοερίφια σε σύνολο.