Οι εκδόσεις «Πεδίο» και το βιβλιοπωλείο «Δοκιμάκης» διοργανώνουν το Σάββατο 26 Απριλίου και ώρα 18.30 στο Επιμελητήριο Ηρακλείου ( Κορωνάιου 9 ) μια «ζωντανή συνέντευξη» του Ευτύχη Βαρδουλάκη με τον δημοσιογράφο Γιώργο Σαχίνη με αφορμή το βιβλίο : « Νέοι Κανόνες Πολέμου »,Πώς να προετοιμαστείτε σωστά για μια εκλογική αναμέτρηση

Ένα βιβλίο αυστηρά κατάλληλο για …υποψηφίους εκλογών !

Να κάνεις τα πράγματα απλά, αλλά όχι απλούστερα! (Άλμπερτ Αϊνστάιν)

Πώς διεξάγεται μια εκλογική εκστρατεία;
Ποια είναι η απαραίτητη ­ψυχολογική, πολιτική, οργανωτική προετοιμασία για κάθε υποψήφιο;
Τι πρέπει να προσέξει στη διαμόρφωση της εκλογικής του στρατηγικής;
Πώς μπορεί να αξιοποιήσει σωστά τα πολιτικά και επικοινωνιακά όπλα που διαθέτει;
Πόσο αλλάζουν οι εκλογικές καμπάνιες με τα social media;

Οι «Νέοι Κανόνες Πολέμου» δίνουν απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα. Χωρίς προκατασκευασμένες λύσεις, αλλά δίνοντας έμφαση στη λογική και στην ουσία που διέπει κάθε επιμέρους δράση. Κάνουν σαφή διάκριση των κύριων και προεχουσών απαιτήσεων μιας εκστρατείας και υποδεικνύουν τεχνικές για την ανάλυση του εκλογικού σώματος, τη χάραξη της στρατηγικής, την οργάνωση μιας εκστρατείας και το χειρισμό των παραγόντων που εμπλέκονται σε αυτήν.

Η κατανόηση αυτών των δεδομένων είναι, εξάλλου, το στοιχείο που επιτρέπει στον κάθε υποψήφιο να προσαρμόσει τους «κανόνες» στις δικές του ανάγκες. Παρότι πρόκειται για ένα τυπικό εγχειρίδιο εκλογικής εκστρατείας, η χρησιμότητα αυτού του βιβλίου αφορά ευρύτερα όλους όσοι τίθενται σε δημόσια κρίση ή διεκδικούν αξιώματα.

«Το να κάνεις δουλειά χωρίς να τη διαφημίζεις είναι σαν να κλείνεις το μάτι σε μια κοπέλα στο σκοτάδι»…Έντγκαρ Γουότσον Χάου

Ο συγγραφέας Ευτύχης Βαρδουλάκης σπούδασε Πολιτικές Επιστήμες στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στην Πολιτική Επικοινωνία στο City University του Λονδίνου.

Την τελευταία δεκαετία εργάζεται ως σύμβουλος πολιτικής επικοινωνίας, στρατηγικής και πολιτικών ερευνών. Έχει συμμετάσχει σε πλήθος εκλογικών εκστρατειών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, καθώς και σε πολλές εκστρατείες επικοινωνίας φορέων και οργανισμών.

Άρθρα, συνεντεύξεις και αναλύσεις του έχουν δημοσιευτεί στον Τύπο, ενώ έχει συμμετάσχει, ως ειδικός πολιτικός αναλυτής, σε πολλές τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές.

Σήμερα είναι εταίρος της εταιρείας Stratego, η οποία ειδικεύεται σε θέματα πολιτικής στρατηγικής και επικοινωνίας.