Τί στο καλό συμβαίνει στον εγκέφαλο αυτών των ανθρώπων που συναθροίζονται μαζικά από τα ξημερώματα, ακόμα και μέσα στη βροχή, έξω από ένα κλειστό κατάστημα της Apple; Γιατί ζητωκραυγάζουν, γιατί τρέχουν, γιατί χαίρονται τόσο πολύ; Στο κάτω-κάτω, δεν μοιράζονται δώρα, δεν χαρίζονται πανάκριβα γκάτζετ...

Βρετανοί νευροεπιστήμονες ανέλαβαν τις εξετάσεις και βρήκαν ότι στη θέα ενός Mac, ενός iPhone ή ενός iPad, οι αντιδράσεις ήταν ίδιες με αυτές ενός βαθιά θρησκευόμενου ανθρώπου. Τα αποτελέσματα της εγκεφαλικής μαγνητικής τομογραφίας προβλήθηκαν πρόσφατα στο BBC στο ντοκιμαντέρ με τίτλο The Secrets of the Superbrands, όπου ο Αλεξ Ράιλι αναλαμβάνει να εξιχνιάσει το φαινόμενο της ταχύτατης διάδοσης κάποιων προϊόντων τεχνολογίας.

Εθελοντής στην προσπάθειά τους να μελετήσουν τη συμπεριφορά των πιστών της Apple ήταν ο Αλεξ Μπρουκς, συντάκτης του World of Apple, ενός ανθρώπου που δηλώνει ευθέως ότι σκέφτεται την Apple 24 ώρες το 24ωρο ή 23 ώρες περισσότερο από τον μέσο άνθρωπο, όπως σχολιάζει το digitaltrends.com, όπου μπορείτε να δείτε και τη μαγνητική τομογραφία. Η μαγνητική τού εγκεφάλου του κατέγραψε τις αντιδράσεις στη θέα iPad, iPhone και άλλων προϊόντων της Apple και (Θου Κύριε...) άλλων κατασκευαστών. Τα αποτελέσματα υποβλήθηκαν σε σύγκριση με μαγνητικές από τις αντιδράσεις βαθιά θρησκευόμενων ανθρώπων στη θέα των Αγίων. Οι εικόνες προκαλούσαν την ίδια εγκεφαλική δραστηριότητα...

O Επίσκοπος του Μπάκινγκαμ -o οποίος διαβάζει τη Βίβλο του σε ένα iPad- επιβεβαιώνει τη διαπίστωση της ομάδας των νευροεπιστημόνων, με μια μάλλον εύστοχη παρατήρηση: οι «σούπερ-μπράντες» έχουν βρει πώς πρέπει να σχεδιάζουν τα καταστήματά τους και πώς να τοποθετούν τα προϊόντα τους στο ράφι: πέτρινα κτίρια, αψίδες, προϊόντα σε αναλόγια...

Δείτε μερικές φωτογραφίες από το κατάστημα της Apple στο Covent Garden στο Λονδίνο












in.gr