Οι Κύπριοι δημόσιοι υπάλληλοι βαριούνται να απαντήσουν τα τηλέφωνα στην εργασία τους με αποτέλεσμα χιλιάδες πολίτες να ταλαιπωρούνται, αναζητώντας πληροφορίες για υποθέσεις τους.

Στο Τμήμα Αρχείου Πληθυσμού και Μετανάστευσης καταγράφηκαν μέσα σε ένα μήνα 97.580 αναπάντητες κλήσεις ενώ απαντήθηκαν μόλις 13.782 κλήσεις. Οι ίδιοι οι υπάλληλοι έκαναν 16.738 προσωπικά τηλεφωνήματα με κόστος (για το δημόσιο) 5.253 ευρώ.

Την έρευνα είχε ζητήσει ο ίδιος ο Κύπριος Πρόεδρος Νίκος Αναστασιάδης ο οποίος δεχόταν συνεχώς παράπονα για μη ανταπόκριση των κρατικών υπηρεσιών στα τηλεφωνήματα των πολιτών.

Από τις εννιά υπηρεσίες και τμήματα όπου εφαρμόστηκε το λογισμικό καταγραφής κλήσεων σε έναν μήνα καταγράφηκαν συνολικά 309.054 κλήσεις προς τις υπηρεσίες. Το 60% ήταν αναπάντητες.

protothema.gr