«Το BMW Concept Roadster ξεσηκώνει όχι μόνον με την εμφάνιση αλλά και με την οδήγησή του», αναφέρει ο Ola Stenegard, επικεφαλής του Σχεδιασμού Οχημάτων της BMW Motorrad.
Το πρωτότυπο φορά τον «αιώνιο» επίπεδο δικύλινδρο της BMW στην πιο σύγχρονη εκδοχή του που αποδίδει 125 ίππους και αποτελεί το οπτικό κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας.
Με σκυφτή θέση οδήγησης, μυώδες εμπρός μέρος και ισχνά «οπίσθια» δίνει την εντύπωση ενός πανίσχυρου, ευκίνητου, εκρηκτικού θηρευτή –κάπως στα πρότυπα του KTM Duke.
Στην κατασκευή του χρησιμοποιήθηκαν πολλά εξαρτήματα υψηλής ποιότητας και αισθητικής απο ανθρακονήματα και κατεργασμένο αλουμίνιο, όπως η βάση της σέλας. Παρά την κυριαρχία των υπολογιστών και των έξυπνων CNC κατά τη δημιουργία των περισσότερων μερών, υπάρχουν και κάποια, όπως τα ανωφερή κωνοειδή τελικά της εξάτμισης που είναι χειροποίητα.
Εμβληματική παρουσία αποτελεί το μπλε ελεκτρίκ χωροδικτύωμα από ελαφρύ κράμα που συνδέει ψαλίδι, κινητήρα και υποπλαίσιο, θυμίζοντας Ducati χωρίς το κόκκινο. Εντυπωσιακό είναι μάλλον με τον όγκο του παρά με τον σχεδιασμό το μονόμπρατσο ψαλίδι, καθώς είναι υποχρεωμένο να στεγάσει και τον άξονα της τελικής μετάδοσης.
Πληθώρα άλλων καλοφτιαγμένων λεπτομερειών από καλοδουλεμένο αλουμίνιο τραβά την προσοχή –με πρώτη και καλύτερη την «ποδιά» κάτω από τον κινητήρα που αποτελεί ουσιαστικά το πρώτο σιλανσιέ της εξάτμισης. H BMW πάντως διατείνεται ότι επιτελεί μόνον αεροδυναμική λειτουργία.
Στις φωτογραφίες που δημοσιεύουμε μπορείτε να παρατηρήσετε όλες τις λεπτομέρειες του Concept Roadster και να σχηματίσετε γνώμη για τούτη τη κτηνώδη, μυώδη, προκλητική και συνοφρυωμένη μοτοσυκλέτα. Πιθανώς του χρόνου να κυκλοφορεί στους δρόμους και μία «δαμασμένη» εκδοχή της.
newsbeast.gr