«Τουρισμός και εμπόριο στη Κρήτη» το θέμα της έρευνας που θα παρουσιαστεί σε παγκρήτιο επίπεδο στα Χανιά και στο ΕΒΕΧ, το Σάββατο 28 Ιουνίου στις 12 το μεσημέρι στην αίθουσα διαλέξεων του φορέα.

Η έρευνα που διενεργήθηκε από το Ινστιτούτο Εμπορίου και Υπηρεσιών (ΙΝΕΜΥ) της ΕΣΕΕ για λογαριασμό των τεσσάρων Εμπορικών και Βιομηχανικών Επιμελητηρίων της Κρήτης τα οποία και την χρηματοδότησαν, έγινε, με την συμμετοχή των πέντε (5) πολυπληθέστερων εθνικοτήτων των τουριστών που είναι Γερμανοί, Άγγλοι, Πολωνοί, Γάλλοι και Σκανδιναβοί.

Αναφορικά με το τουριστικό προφίλ της έρευνας οι τρεις βασικότεροι παράγοντες που επηρέασαν τους ερωτηθέντες στην επιλογή της Κρήτης ως προορισμό διακοπών, είναι το φυσικό τοπίο, το κλίμα, η φιλοξενία, η φιλικότητα των ντόπιων και η ποιότητα των υπηρεσιών.

Παράλληλα σύμφωνα με την έρευνα, οι εμπορικές αγορές της Κρήτης επηρέασαν το 33% των συμμετεχόντων, οι δύο βασικές πηγές πληροφόρησης για το ταξίδι τους στη Κρήτη είναι το διαδίκτυο και τα ταξιδιωτικά πρακτορεία, ενώ τα ξενοδοχεία έως τεσσάρων αστέρων αποτελούν την κύρια επιλογή καταλύματος σε ποσοστό 40%.