Σε ιδιωτικό σχολείο είχαν τα θέματα των εξετάσεων της Α Λυκείου πριν ακόμα εξεταστούν σε αυτά σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της ΟΙΕΛΕ που κάνει λόγο για παραχάραξη της διαδικασίας των ενδοσχολικών διαδικασιών .

Η Ομοσπονδία των Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών στηρίζει τα όσα αναφέρει σε δημοσίευμα της εκπαιδευτικής ιστοσελίδας i-school.gr σύμφωνα με το οποίο η διοίκηση του ιδιωτικού σχολείου παρέδιδε στις εποπτικές αρχές διαφορετικό (πλαστό) πρόγραμμα εξετάσεων από αυτό που έδινε στους μαθητές. Ενώ λοιπόν το «επίσημο» πρόγραμμα προέβλεπε την εξέταση μαθήματος που τα θέματά του επιλέγονται από την Τράπεζα, στην πραγματικότητα οι μαθητές εξετάζονταν σε κατ’ επιλογήν μάθημα και οι καθηγητές του σχολείου επέλεγαν με την προβλεπόμενη διαδικασία θέματα από την Τράπεζα για το μάθημα που υποτίθεται ότι θα εξέταζαν εκείνη την ημέρα, τα έλυναν και εν συνεχεία τα «δίδασκαν» στους μαθητές, οι οποίοι προσέρχονταν την επόμενη ημέρα και «αρίστευαν» στην εξέταση των θεμάτων που είχαν με αυτή τη μέθοδο υποκλαπεί.

Η ΟΙΕΛΕ τονίζει ότι «παραχαράσσεται μια σημαντική ενδοσχολική διαδικασία και ταυτόχρονα παραποιούνται προαγωγικοί τίτλοι, ενώ ναρκοθετείται ο θεσμός των Πανελλαδικών Εξετάσεων, καθώς από φέτος συνυπολογίζονται για τις εξετάσεις αυτές και οι βαθμοί της Α’ Λυκείου. Η παραχάραξη αυτών των διαδικασιών, όπως είναι σαφές, θέτει ζήτημα έκδοσης παράνομων τίτλων σπουδών με τους οποίους πιστοποιούνται προσόντα σε Εθνικό και Ευρωπαϊκό επίπεδο.

Η Ομοσπονδία των Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών ζητά από τον Υφυπουργό Παιδείας να διατηρήσει τις συνθήκες ισονομίας και αξιοκρατίας για όλους τους μαθητές είτε φοιτούν σε δημόσια είτε σε ιδιωτικά σχολεία με παράλληλη επανεξέταση του θεσμού της Τράπεζας Θεμάτων. Επίσης η ΟΙΕΛΕ ζητά να διαπιστωθεί, εάν όσα αναφέρονται στο δημοσίευμα ευσταθούν και να ξεκινήσουν οι προβλεπόμενες διαδικασίες για τη διερεύνηση τυχόν πειθαρχικών και ποινικών ευθυνών των υπευθύνων του σχολείου».

newsbeast.gr