Eίναι γνωστό ότι το Facebook δεν είναι ένα απλό δίκτυο κοινωνικής δικτύωσης αλλά κάτι περισσότερο. 
Εχθές είδαμε ότι με δικαστική απόφαση προχώρησε στην μεγαλύτερη άρση προσωπικών δεδομένων και σήμερα ότι χρησιμοποίησε περίπου 700.000 λογαριασμούς χρηστών του προκειμένου να διεξάγει ένα ψυχολογικό πείραμα.
Πιο συγκεκριμένα, χρησιμοποίησε 689,003 αγγλόφωνους λογαριασμούς για να χειραγωγήσει την ψυχολογία των χρηστών. 
Προκειμένου να δει αν τα συναισθήματα των χρηστών επηρεάζονται από αυτά που διαβάζουν και αν είναι μεταδοτικά, επί μια εβδομάδα ορισμένοι χρήστες έβλεπαν περισσότερα news feeds που είχαν θετική αποδοχή ενώ άλλοι αυτά που σχολιάζονταν αρνητικά από τους φίλους τους.
Τα αποτελέσματα του του ψυχολογικού τεστ που διεξήχθη το 2012 έδειξαν ότι όσοι δέχονταν θετικά μηνύματα στη συνέχεια προχωρούσαν σε δικές του κοινοποιήσεις και μηνύματα που κινούνταν προς την ίδια κατεύθυνση ενώ όσοι εκτέθηκαν σε αρνητικές ειδήσεις, σχόλια και μηνύματα υιοθέτησαν την ίδια συμπεριφορά. 
Επομένως, αυτά που βλέπουμε στο Facebook επηρεάζουν και τα δικά μας συναισθήματα και συμπεριφορά.
Εδώ αξίζει να σημειώσουμε ότι όταν λέμε «ανυποψίαστοι» εννοούμε πως για το συγκεκριμένο τεστ δεν ήταν ενημερωμένοι. Κατά τα άλλα το Facebook έχει την απόλυτη ελευθερία να κάνει τέτοιου είδους πειράματα με την άδεια των χρηστών του οι οποίοι όταν ανοίγουν λογαριασμό συμφωνούν με τους όρους χρήσης όπου κάπου στα ψηλά γράμματα λέει ότι συμφωνούν να συμμετάσχουν σε τέτοιου είδους τεστ.
newpost.gr/techblog.gr

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook