Τον καταιγισμό των ηλεκτρονικών επιστολών που αυτές τις ημέρες ,δέχονται οι καταναλωτές, στους ηλεκτρονικούς τους υπολογιστές , μέσω μηνυμάτων ,από φυσικά πρόσωπα και εταιρείες ,οι οποίες "μοιράζουν" δανεισμό με "πονηρούς όρους" κατήγγειλε η Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Ν.Χανίων.

Αναλυτικά:

Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Ν.Χανίων, κατήγγειλε στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή υπόψη Γενικού Γραμματέα κ.Δημήτρη Σπυράκου, τον καταιγισμό των ηλεκτρονικών επιστολών που αυτές τις ημέρες ,δέχονται οι καταναλωτές, στους ηλεκτρονικούς τους υπολογιστές , μέσω μηνυμάτων ,από φυσικά πρόσωπα και εταιρείες ,οι οποίες "μοιράζουν" δανεισμό. με "πονηρούς όρους", δηλαδή , ζητάνε την συμπλήρωση κάποιας στημένης φόρμας τα προσωπικά στοιχεία των υποψηφίων δανειζομένων, αλλά εκείνοι δεν ενημερώνουν πουθενά ,ούτε για την επωνυμία της επιχείρησής τους ,ούτε για την έδρα τους , ούτε αφήνουν κάποιο τηλέφωνο , παρά μόνο ένα όνομα και ένα email.

Εφιστούμε την προσοχή των καταναλωτών , οι οποίοι έχουν δεχτεί τέτοια μηνύματα, παρά την όποια οικονομική πίεση και εάν βρίσκονται ,να μην ενδώσουν σε τέτοιες προσκλήσεις ,σε τέτοιες αδιαφανείς διαδικασίες (παγίδες) "επιτηδείων". και να δώσουν τα προσωπικά τους στοιχεία που ζητούν μέσω του δικτυακού πίνακα, τα οποία δεν γνωρίζουμε ποιοι και πως θα τα διαχειριστούν.

Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ , στην επιστολή -καταγγελία της , καλεί την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ,στην έγκαιρη έρευνα , και στις ενέργειες που οφείλει να κάνει , για την διαφύλαξη των συμφερόντων των καταναλωτών , αλλά και από πρακτικές που εκ της γενέσεως τους δεν δεικνύουν διαφάνεια.