Μέσω αυτής υπάρχει πλέον πλήρης ψηφιοποίηση και ηλεκτρονική αρχειοθέτηση του συνόλου των εγγράφων – εισερχομένων και εξερχομένων – που διακινούνται στο Δήμο, ενώ και οι πολίτες θα έχουν άμεση εξυπηρέτηση αφού μπορούν απευθυνόμενοι αυτοπροσώπως στις αρμόδιες υπηρεσίες να παραλαμβάνουν ακόμα και αυθημερόν βεβαιώσεις και πιστοποιητικά.
Επιπρόσθετα, μέσω της ανωτέρω διαδικασίας όλες οι Δημοτικές Υπηρεσίες ενημερώνονται καθημερινά, μέσω του ηλεκτρονικού τους ταχυδρομείου, για το σύνολο των εγγράφων, που τους αφορούν.
Για μία σημαντική δράση που προωθεί την ηλεκτρονική διακυβέρνηση και τη διοικητική καινοτομία στην τοπική αυτοδιοίκηση κάνει λόγο ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Χανίων κ. Γαβριήλ Κουρής ο οποίος επισημαίνει πως «με την πλήρη ηλεκτρονική διακίνηση εγγράφων επιλύονται χρόνια ζητήματα ανταλλαγής εγγράφων μεταξύ υπηρεσιών που λειτουργούσαν σε διαφορετικά κτίρια και χώρους ενώ συγχρόνως παρέχεται και η δυνατότητα επικαιροποίησης των διαδικασιών που καθημερινά καλείται να υλοποιεί ένας μεγάλος οργανισμός όπως ο Δήμος Χανίων».
Ταυτόχρονα ο κ. Κουρής επισημαίνει πως θα υπάρξουν πολλαπλά και σημαντικά οφέλη από την εν λόγω διαδικασία με κυριότερα τη σημαντική εξοικονόμηση πόρων που θα υπάρξει από τη μείωση της χρήσης χαρτιού και λοιπών αναλώσιμων, την άμεση ενημέρωση των υπηρεσιών και των υπαλλήλων για τη χρέωση των εισερχομένων εγγράφων, την εξοικονόμηση φυσικού και ψηφιακού χώρου αποθήκευσης εγγράφων, την ταχύτερη εξυπηρέτηση καθότι οι διαδικασίες θα εκτελούνται γρηγορότερα λόγω της εύκολης πρόσβασης σε πληροφορίες και έγγραφα, τη διευκόλυνση της εσωτερικής επικοινωνίας μεταξύ των υπηρεσιών, κ.α.