Ένα νέο social media έρχεται από την Αγγλία, αυτή τη φορά για παιδιά.

Το νέο Facebook όπως έχει αποκαλεστεί, δημιουργήθηκε από την εταιρεία Mind Candy και ονομάζεται PopJam. Ο δημιουργός του, ιδρυτής της εταιρίας, Μάικλ Άκτον Σμιθ έφτιαξε τη συγκεκριμένη εφαρμογή όπου τα παιδιά μπορούν να «ποστάρουν» φωτογραφίες και δημιουργούν και να μοιράζονται ζωγραφιές και να «ακολουθούν» συγκεκριμένες ομάδες.

Ο Άκτον Σμιθ του οποίου η επιτυχία του παιχνιδιού του «Moshi Monsters» τον κατέταξε μεταξύ των πιο πετυχημένων επιχειρηματιών, εμφανίζεται αισιόδοξος ότι η νέα αυτή πλατφόρμα θα προσελκύσει μεγάλο αριθμό χρηστών ή τουλάχιστον θα προσελκύσει μέρος των εκατομμύριων χρηστών του «Moshi Monsters».

Η εταιρεία θα προσπαθήσει να προστατεύσει τα παιδιά καθώς όπως ανέφεραν οι υπεύθυνοι της εταιρίας, δε θα επιτρέψουν την εγγραφή προσωπικών πληροφοριών όπως επώνυμο και διεύθυνση και προσπαθώντας να αποτρέψουν τη πιθανότητα εκφοβισμού. Για την αποτελεσματικότερη προστασία θα απαγορεύονται οι selfies, εκτός και αν οι φωτογραφίες είναι με «αυτοκόλλητα» ή γυαλιά ηλίου.

Τα παιδιά κάτω των 13 δεν έχουν πρόσβαση στα social media και πολλές φορές μάλιστα δημιουργούν ψεύτικα προφίλ, ενώ πέρα από τη συγκεκριμένη εφαρμογή ο ιδρυτής του Facebook ετοιμάζεται για δημιουργία παιδικού facebook.

Οι δυσκολίες και οι επιφυλάξεις από την άλλη πλευρά είναι πολλές , καθώς γονείς, εκπαιδευτικοί και ψυχολόγοι ανησυχούν κατά πόσο όντως θα προστατεύονται τα ίδια και η ψυχική τους υγεία.

paraskhnio.gr/