Λίγο πριν τις 15.00 το μεσημέρι συνεργείο της ΔΕΗ συνοδευόμενο από την αστυνομία προκειμένου να αποφευχθεί το ενδεχόμενο έντασης, έφτασε στο σπίτι της οικογένειας Ποποδάκη, για να επανασυνδέσει το ηλεκτρικό ρεύμα.
Συγγενείς δεν άντεξαν και μέσα στον πόνο τους φώναξαν προς στο συνεργείο \”Συγχαρητήρια να τους πείτε που σκότωσαν έναν άνθρωπο\”:
Βασανιστικά τα γιατί, οργή και πόνος στους συγγενείς οι οποίοι μετά τον άδικο χαμό της 56χρονης έχουν να διαχειριστούν και την ανακοίνωση της ΔΕΗ σύμφωνα με την οποία η 56χρονη δεν είχε δηλωθεί στο Μητρώο Ευάλωτων Πελατών.
\”Το ρολόι είναι ελάχιστους πόντους μακριά από το παράθυρο της κρεβατοκάμαρας που βρίσκονταν η μητέρα μου, μα καλά κανείς τους δεν είδε; κανείς δεν άκουσε; το μηχάνημα έχει 4 διαφορετικά αλάρμ σε περίπτωση διακοπής ρεύματος…\”
Για του λόγου το αληθές…
\”Προσοχή ρεύμα κομμένο – λόγω χρέους…\”
Το μηχάνημα που σταμάτησε…
Δείτε τι λέει η ΔΕΗ στην ανακοίνωσή της:
«Σχετικά με τις σημερινές αναφορές σε διαδικτυακές σελίδες για διακοπή ηλεκτροδότησης οικίας καταναλωτή στα Χανιά Κρήτης λόγω οφειλής, κατόπιν σχετικής εντολής της ΔΕΗ ΑΕ, οφείλουμε να ενημερώσουμε για τα κάτωθι:
Ύστερα από σχετικό έλεγχο των στοιχείων του καταναλωτή που είναι καταχωρημένα στο μηχανογραφικό μας σύστημα, διαπιστώθηκε ότι ουδέποτε δηλώθηκε και συνεπώς ουδέποτε υπήρξε ενταγμένος στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών και ιδιαίτερα στην κατηγορία των ατόμων που χρήζουν μηχανικής υποστήριξης, για τους οποίους η Επιχείρηση, δεν προβαίνει σε διακοπή ηλεκτροδότησης της οικίας τους λόγω οφειλής, καθόλη τη διάρκεια του χρόνου και όχι μόνον κατά τους μήνες που προστάζουν οι σχετικοί κώδικες της πολιτείας.
Ως εκ τούτου, η Επιχείρηση δεν ήταν και δεν θα μπορούσε να είναι σε θέση να γνωρίζει ότι ο συγκεκριμένος καταναλώτης ήταν μηχανικά υποστηριζόμενος, ώστε να λάβει τα απαραίτητα μέτρα.
Υπενθυμίζουμε ότι για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ευπαθών καταναλωτών, για την ένταξη στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών απαιτείται μια απλή αίτηση, η οποία μπορεί να υποβληθεί και τηλεφωνικά στη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών της ΔΕΗ, 11770».
«Ήξερε η ΔΕΗ», λένε οι συγγενείς
Ωστόσο οι συγγενείς της άτυχης γυναίκας δηλώνουν ότι το τοπικό γραφείο της ΔΕΗ γνώριζε την κατάσταση και ότι οι κινήσεις που είχαν γίνει για να ενταχθεί η γυναίκα στο Κοινωνικό Τιμολόγιο καθυστερούσαν λόγω του ότι έπρεπε να υπάρξουν βεβαιώσεις απ\’ το νοσοκομείο για την κατάσταση της υγείας της τετραπληγικής.
Σταύρος Ζουλάκης
[email protected]