Μπορεί ο φάρος να κατάφερε να παραμείνει αγέρωχος περίπου 5 αιώνες, μπορεί να γλίτωσε βομβαρδισμούς κι όμως, μια διαφήμιση ήταν αρκετή για να τον "εξαφανίσει" από προσώπου γης.

Η διαφήμιση λοιπόν είναι του ΣΕΒ και της Eurobank και μας ενημερώνει για τον διαγωνισμό που διοργανώνουν οι δυο με θέμα "Η Ελλάδα καινοτομεί".

Αυτό που δεν κατάλαβαν οι δυο διοργανωτές του διαγωνισμού είναι ότι με αυτή τους τη διαφήμιση κατάφεραν χωρίς να το καταλάβουν να κερδίσουν οι ίδιοι το διαγωνισμό, αφού το να εξαφανίσεις ένα τόσο χαρακτηριστικό μνημείο όσο ο φάρος των Χανίων αν μη τι άλλο μπορείς να το χαρακτηρίσεις μια.. "καινοτόμα" ιδέα....!!!

Προφανώς και πρόκειται για λάθος του φωτομοντάζ προκειμένου να φανούν οι λάμπες που αιωρούνται.

Όμως όταν πρόκειται για ΣΕΒ και Eurobank από τη μια μεριά και για ένα αν μη τι άλλο σήμα κατατεθέν των Χανίων, όπως ο Ενετικός Φάρος, υποτίθεται ότι θα περίμενε κανείς να υπάρχει μεγαλύτερη προσοχή και όχι τέτοια προχειρότητα.

Δείτε λοιπόν τα Χανιά χωρίς φάρο στα 0.09''



Flashnews.gr