Η βελτίωση της εξυπηρέτησης του πολίτη, που ξεκίνησε στις αρχές του 2014 με την αναβάθμιση και ενίσχυση των ΚΕΠ από το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, συνεχίζεται και διευρύνεται, με στόχο τη μείωση της γραφειοκρατίας και την απλούστευση των διαδικασιών. Τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών αυξάνουν την ταχύτητα διεκπεραίωσης αιτημάτων και προσφέρουν διαρκώς νέες υπηρεσίες στους πολίτες και στις επιχειρήσεις.

Στο πλαίσιο αυτό, η υποβολή αίτησης για ένταξη στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο και στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών της ΔΕΗ διεκπεραιώνεται από τις αρχές Μαΐου και μέσω των ΚΕΠ, με Κοινή Υπουργική Απόφαση που υπέγραψαν ο Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Ασημάκης Παπαγεωργίου.

Η online σύνδεση των ΚΕΠ με φορείς του Δημοσίου δίνει τη δυνατότητα σε πολίτες και επιχειρήσεις να έχουν μια σειρά από βασικές υπηρεσίες με μία μόνο αίτηση, με μία μόνο επίσκεψη, άμεσα και χωρίς ταλαιπωρία. Η εξυπηρέτηση των πολιτών γίνεται για περισσότερες ακόμα υπηρεσίες, πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά, όπως αποδεικνύεται και από τα ακόλουθα στατιστικά στοιχεία (επικαιροποιημένα μέχρι τα μέσα Ιουλίου):

 

ΥΠΗΡΕΣΙΑ

ΗΜ/ΝΙΑ ΕΝΑΡΞΗΣ ONLINE

ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ONLINE

Βεβαίωση οικογενειακής κατάστασης (απλό και ΟΓΑ)

28/2/2014

408.406

Βεβαίωση γέννησης

28/2/2014

186.356

Βεβαίωση ιθαγένειας

28/2/2014

580

Ασφαλιστική ενημερότητα και βεβαίωση οικοδομοτεχνικού έργου

10/1/2014

12.957

Βεβαίωση αποδοχών συντάξεων ΙΚΑ – ΕΤΑΜ και πρώην ΤΑΠ – ΟΤΕ

10/1/2014

23.402

Βεβαίωση αποδοχών συντάξεων και εκκαθαριστικό σημείωμα του ΝΑΤ

22/1/2014

121

Αίτηση για ένταξη στο κοινωνικό οικιακό τιμολόγιο ηλεκτρικής ενέργειας

2/6/2014

1.257

Αίτηση συμμετοχής στα προγράμματα Λογαριασμού Αγροτικής Εστίας (ΛΑΕ)

27/5/2014

158.280

Έκδοση ηλεκτρονικού παραβόλου

19/6/2014

2.100