Τις σκέψεις του σχετικά με την ένταση που υπάρχει ανάμεσα στους οδηγούς της ομάδας του εξέφρασε μέσα από συνέντευξή του ο ένας εν των δυο διευθυντών της ομάδας, Toto Wolff Είπε λοιπόν εκτός άλλων:

Για τα συναισθήματά του τώρα που έπεσε η σκόνη από την Ουγγαρία: «Για να είμαι ειλικρινής είναι ακόμα ανάμεικτα. Όταν έπεσε η καρό σημαία, ήμασταν μουδιασμένοι έχοντας πάρει μια 3η και μια 4η θέση σε έναν αγώνα που είχαμε το ένα μονοθέσιο στην pole και το άλλο να ξεκινάει από το pit-lane, δεν ήξερα εάν έπρεπε να γελάσω ή να κλάψω. Με τον Nico το θέμα ήταν ‘τι θα μπορούσε να είχε γίνει’. Τι θα είχε γίνει εάν δεν έμενε πίσω λόγω του αυτοκινήτου ασφαλείας; Τι θα γινόταν εάν δεν είχαν υπερθερμανθεί τα φρένα αυτούς τους γύρους το οποίο του απέφερε πρόβλημα στο σύστημα brake by wire όταν συνέχισε ο αγώνας; Και τι εάν θα ήταν σε θέση να περάσει τον Lewis πριν από το τέλος του 3ου στιντ; Είχε τον ρυθμό, αλλά τα πράγματα δεν πήγαν όπως τα ήθελε. (Για τον Lewis) Εάν εξαιρέσουμε το πρόβλημα στον πρώτο γύρο, έκανε έναν από τους καλύτερους αγώνες της χρονιάς, και έφτασε από το τέλος σε έναν σημείο που φαινόταν ότι θα μπορούσε να κερδίσει. Έκανε σίγουρα την προσπέραση της ημέρας όταν πέρασε τον Verge στην εξωτερική της στροφής 4. Ήταν “killer instinct” κίνηση»

Γιατί έκανε η ομάδα την κλήση στον Lewis να αφήσει τον Nico να περάσει; «Όταν μπήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας επιλέξαμε να χωρίσουμε τις στρατηγικές και να αντιτεθούμε στα αυτοκίνητα μπροστά ώστε να έχουμε ευκαιρία να κερδίσουμε ή να είμαστε στην χειρότερη στο βάθρο. Όταν το κάναμε αυτό ο Nico ήταν δυο θέσεις μπροστά από τον Lewis. Πήγαμε σε μια επιθετική στρατηγική 3 στοπ για τον Nico και τον Lewis σε δυο με ένα μεγάλο τελευταίο στιντ με την σκληρότερη γόμα και θα είχαμε μια κατάσταση που θα την χειριζόμασταν. Ζητήθηκε από τον Lewis να αφήσει τον Nico να περάσει γιατί πιστεύαμε ότι είχαμε την ευκαιρία να κερδίσουμε τον αγώνα όπως εξελίσσονταν οι στρατηγικές, αλλά ο Nico δεν πλησίασε ποτέ τον Lewis για να κάνει κίνηση, και είμαστε πολύ άνετοι με την απόφαση του Lewis να κρατήσει την θέση του»

Η ομάδα έχει πει ότι οι οδηγοί της είναι ελεύθεροι να αγωνιστούν, αλλά την Κυριακή η εντολή ήρθε από το pit wall. Γιατί; «Σαν αγωνιστική ομάδα, ο στόχος μας είναι να κερδίζουμε πρωταθλήματα και αγώνες. Πιστεύαμε ότι και οι δυο είχαν την ευκαιρία για να κερδίσουν, και όχι μόνο να πάρουν βάθρο, έτσι και κινηθήκαμε με τον τρόπο αυτό.

Όταν έρχεται το θέμα σε οδηγούς ίδιας ομάδας οι οποίοι είναι σε διαφορετικές στρατηγικές, είναι σύνηθες να μην κάνει ο ένας δύσκολη την ζωή του άλλου όταν έρχεται σε τέτοιες συνθήκες. Στην αρχή της σαιζόν, ο Paddy και εγώ συμφωνήσαμε σε μια καθαρή πολιτική με τους οδηγούς μας που θα τους άφηνε ελεύθερους να τρέξουν για την νίκη, από την στιγμή που μπορούν.

Από την άλλη πλευρά έχουμε πει ξεκάθαρα ότι πολιτική μας σαν ομάδα είναι να έχουμε πάντα την καλύτερη ευκαιρία να κερδίσουμε αγώνα, ανεξάρτητα το ποιος το παλεύει. Οι επιλογές που έγιναν από τον Paddy και την ομάδα από το pit wall την Κυριακή είναι εναρμονισμένες πλήρως με την πολιτική αυτή.

Και έτσι, οι οδηγοί μας θα είναι ελεύθεροι να αγωνιστούν για το πρωτάθλημα του 2014, και θα αγωνίζονται για την νίκη. Παρόλα αυτά, πρέπει να βλέπουμε ξεκάθαρα τα πράγματα για την κατάσταση : αυτό το debate επισκιάζει το πρόβλημά μας που είναι η αξιοπιστία. Εάν δίνουμε στους οδηγούς μας το μέγιστο σε κάθε γύρο με κάθε αυτοκίνητο, τότε έχουμε την απόδοση να είμαστε πάντα στην κορυφή και θα μπορούν να τρέχουν χωρίς να επεμβαίνει εξωτερικός παράγοντας. Δεν το έχουμε κάνει αυτό τελευταία και έχουμε πονοκεφάλους. Αλλά αυτά τα προβλήματα μπορούν να αντιμετωπιστούν εάν κάνουμε καλύτερη δουλειά».

gocar.gr