«Σταματήστε την μετάδοση των απροκάλυπτα ερωτικών διαφημίσεων αποσμητικών» που χρησιμοποιούν γυναίκες μοντέλα σε «πικάντικα» σενάρια, διεμήνυσε στα ινδικά τηλεοπτικά κανάλια το υπουργείο Πληροφορίας της χώρας, δίνοντάς τους πέντε ημέρες να αναπροσαρμόσουν τα επίμαχα διαφημιστικά σποτ ή να τα αποσύρουν.

«Οι διαφημίσεις βρίθουν από μηνύματα που στοχεύουν στην διέγερση της αντρικής λίμπιντο», δήλωσε εκπρόσωπος του υπουργείου και πρόσθεσε ότι αυτού του τύπου τα σποτ προσβάλλουν «το καλό γούστο και την ευπρέπεια» και είναι «απρεπή, χυδαία και με υπονοούμενα», καθώς στέλνουν το μήνυμα ότι τα εικονιζόμενα προϊόντα εξάπτουν «την σεξουαλικότητα των γυναικών».

Μάλιστα, το υπουργείο εξέφρασε την άποψη ότι σε αυτά τα σποτ οι γυναίκες εμφανίζονται «να τρέχουν με λαγνεία πίσω από άντρες που χρησιμοποιούν τα εν λόγω αποσμητικά. Η απεικόνισή τους είναι απροκάλυπτα σεξουαλική. Αυτού του είδους οι διαφημίσεις παραβιάζουν το διαφημιστικό κώδικα της Ινδίας ο οποίος ορίζει ότι η απεικόνιση των γυναικών οφείλει να είναι καλόγουστη και ευπρεπής.».

Η απαγόρευση ελήφθη μετά από πλήθος σχετικών παραπόνων που είχαν γίνει τα τελευταία δύο χρόνια, καθώς, παρόλο που αυτού του είδους τα σποτ παίζονται μετά τις 11.00 το βράδυ, η ινδική κοινωνία παραμένει βαθιά συντηρητική. Πρόσφατη αφορμή έδωσε μία διαφήμιση αποσμητικού στην οποία μια γυναίκα βρίσκει την μυρωδιά ενός άντρα τόσο ερεθιστική που αμέσως αρχίζει να γδύνεται.