Σε συστράτευση δυνάμεων όλης της Κρήτης καλούν τα στελέχη του Ο.Α.Κ προκειμένου να εξασφαλισθούν οι αναγκαίες πιστώσεις από το ΣΕΣ και να γίνουν οι παρεμβάσεις στον Β.Ο.Α.Κ. που αποτελούν χρόνιο αίτημα των Κρητικών.

Το θέμα τίθεται για μια ακόμη φορά σε διαβούλευση. Η Κρήτη για μια ακόμη φορά αδικείται μιας και η κατανομή "στέλνει" στο νησί για οδικά έργα μόλις 162 εκ. ευρώ... με αυτό το ποσό δεν πάμε πουθενά όπως ανέφερε και ο γ.γ Αποκεντρωμένης Διοίκησης Κρήτης και πρόεδρος του Ο.Α.Κ Γρηγόρης Ροκαδάκης:

"Συζητήσαμε για τα οδικά έργα της Κρήτης. Η κατανομή από το ΣΕΣ είναι 125 εκ. ευρώ, ένα ποσό που δεν φτάνει πουθενά... Η πρότασή μας είναι ότι χρειαζόμαστε περίπου 600 εκ. ευρώ για να προχωρήσει το έργο του ΒΟΑΚ και του ΝΟΑΚ ως επίσης και για μια μελέτη στρατηγικού σχεδιασμού. Αδικούμαστε στην κατανομή του ΣΕΣ και θα ψάξουμε να βρούμε και άλλες χρηματοδοτικές πηγές για να βρεθούν αυτά τα χρήματα. Καλούμε σε συστράτευση όλους τους βουλευτές της Κρήτης μετά τις διαπιστώσεις αυτές, ώστε όλοι μαζί να διεκδικήσουμε επιτέλους μια σημαντική κατανομή χρημάτων για την Κρήτη."

Από την πλευρά του ο Δ/νων Σύμβουλος του Β.Ο.Α.Κ. Λευτέρης Κοπάσης, αναφέρθηκε στους 4 άξονες της πρότασης που θα γίνει:

 "Η πρόταση του Οργανισμού στη διαβούλευση του ΣΕΣ στο Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, εξειδικεύεται από το Γιώργο τον Αγαπάκη και έχει να κάνει με τέσσερις ουσιαστικά δράσεις.

Η μία είναι να ολοκληρωθούν οι μελέτες που είναι σε εξέλιξη ύψους 7 εκ. ευρώ, η άλλη τα αντίστοιχα έργα που αναλογούν σε αυτές τις μελέτες (πέρα από αυτό που προτείνεται στο ΣΕΣ τα 125 εκ. ευρώ) τα 600 εκ. ευρώ και στη συνέχεια περιμένουμε τη χρηματοδότηση και την ολοκλήρωση δύο μελετών, αυτή για την οδική ασφάλεια και του στρατηγικού σχεδιασμού.

Η μία θα πρέπει να δώσει έργα της τάξης των 15 εκ. ευρώ και η μελέτη στρατηγικού σχεδιασμού είναι αυτή η οποία θα έρθει να αξιοποιήσει τα έργα που ήδη ζητάμε να γίνουν μέσα από την πρότασή μας ενδεχόμενα για μια ολοκλήρωση του δρόμου, συνολική μέσα από συμβάσεις παραχώρησης που δεν ξέρουμε καθόλου αν είναι εφικτή. Φιλοδοξούμε να ολοκληρωθούν έργα σε μήκος 100 χιλιομέτρων σύγχρονου αυτοκινητόδρομου μαζί με τα 40 υφιστάμενα μέχρι το 2020".

Ο κος Αγαπάκης διευθυντής Συγκοινωνιακών Έργων του ΟΑΚ,  τόνισε ότι πέραν των έργων που ήδη είχαν προταθεί για ένταξη μήκους 27 χιλιομέτρων, υποβλήθηκε μια πρόταση η οποία αναφέρεται σε 65 χιλιόμετρα με κόστος 600 εκ.:

"Συντάξαμε και θα υποβάλουμε μια ολοκληρωμένη πρόταση η οποία θα βοηθήσει στην προώθηση του προβλήματος του Β.Ο.Α.Κ. Δεν λέμε ότι θα το λύσει πλήρως αλλά θα βοηθήσει".

Δείτε εδώ την πρόταση